Klaras mamma Sara

Alla inlägg under april 2010

Av Sara Eriksson - 29 april 2010 22:08

Idag har vi alltså vart in till staden en sväng, köpt present till Bella som tar studenten i morgon, sedan köpte jag ett par skor och en ny BH, ÄNTLIGEN! Hoppas den är skön :)

Sen var vi till Fredrik, Therese och lilla Norah, super docksöta Norah.

Efter de så bar de av hem till Skarplycka för att sko och verka hästarna. Eftersom vi ej har något stall hemma så lånar vi av grannen, så en lite promenix på 500 m med min lilla Löken (Laukur). Han skötte sig exemplariskt när vi gick dit för så hade vi ju mamma och hennes Fluga med oss, Löken skötte sig även bra när han vart verkad, men sen när vi skulle gå hem så var de en annan visa när han kom på Fluga inte var med, mn han gav sig direkt och istället vart han typ rädd för allt han såg, men vi kom hem tillslut iaf. Tur han är liten så man akn bråtta ner honom haha, njae inte riktigt!!


  


Nej nu blir de sängen för min del, upp och hoppa i morgon ska vara i Iggesund kl 10 för att köpa blommor och sen far vi till Arbrå/Nytorp på student! 

Av Sara Eriksson - 29 april 2010 22:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Eriksson - 29 april 2010 21:54

  

                      

 

Klara var helt upp i sig, visste inte vart hon skulle ta vägen. Vela vara med Norah hela tiden, och hon delade ut en hel del pussar till lilla trollungen också!! Tyvärr fick vi inte med de på bild då de var pappa som stod bakom kameran då ;)


Men har Klara verkligen vart så liten. Kan inte riktigt tro de även om Norah gått ner hela 350 gram sedan hon föddes så är hon ju ändå längre än Klara var eller ja en cm bara men ändå!! NEJ Klara har nog aldrig var en liten bebis :)


Från och med nu så kommer alla inlägg med mina syskonbarn att bli lösenordsskyddade, så vill någon ha lösenordet så får dom kontakta mig genom att kommentera något inlägg, eller så finns jag på mail adressen, saraeriksson20@hotmail.com 

Av Sara Eriksson - 28 april 2010 21:21

Ja idag har vi vart ute nästan heladagen, ibland var de sol med för de mesta var de svinkallt och blåste som sjutton. Men vi trotsade vädret och cyklade en sväng med Klara eftersom hon fick en ny hjälm igår. En nyckelpiga hjälm super söt. Klara satt bakom mig och pappa cyklade brevid, Klara satt och sa bapapappa typ hela tiden, ibland kom det en aaaaaaowwwwiee också. Så antar att hon tyckte de var roligt att se världen från ett annat perspektiv.

Ja vi har alltså vart i Skarplycka hela dagen eller från 12:00 iaf. Pratat med hästarna, kikat på kossorna spelat fotboll mm. Är så skönt att vara där och slippa denna jäkla E4. blääää så less jag är på den. Kommer inte vara hemma mycket i sommar känns de som just nu iaf!! Och vår lägenhet blir ju även steeeekheeet på sommaren.


Ikväll sover bror/morbror Erik här han sprang hit och Jocke cyklade. (Eriks barmarksträning börjar nästa vecka) Så ikväll har vi käkat och sen har vi busat med Klara och nyss tog jag ut morotsmuffins ur ugnen. Dom ser riktigt smarriga ut :) Ska göra Philadelphiakräm snart och lägga på, så ska vi smaka en varsin innan vi hoppas i säng.

Av Sara Eriksson - 28 april 2010 21:11

Nu ska jag tjata igen!! Ni kan väl lämna mig en kommentar mina kära läsare. Ni ligger ju mellan 15-20 läsare varje dag och jag vet ca 5 st av er som läser den dagligen.


Jag börjar överväga lösenord på vissa inlägg faktiskt. Just eftersom att vissa bilder som jag kommer lägga upp i framtiden så som bilder på syskonbarn med mer vill jag inte visa hela världen.


Så ni får gärna tala om vilka ni är!?!?!

Av Sara Eriksson - 28 april 2010 19:33

  Igår när Klara satt och åt middag så frågade jag vart lampan var så kollade hon upp på lampan ovan köksbordet. Så nu vet hon de!!

Och sen när vi satt och myste i soffan innan läggdags, så sa hon pappa! eller bappapapapapa tittade på pappa. Sen i kväll när vi satt och åt middag så sa hon mamama och vart helt överlycklig så hon kunde inte sitta stilla. Märktes verkligen att hon kände att hon lyckades säga de hon vela säga.


  

Av Sara Eriksson - 28 april 2010 19:28

               

  

Mammas go jänta med kläder efter Lova som är min tremänning hon är 3 år nu. Sötnos! Klara var så söt i den mössa och tröjan tyckte ja.


Av Sara Eriksson - 28 april 2010 09:35

Fasters lilla trollunge!

Visst är hon söt då lilla Norah!

 


I morgon ska jag/vi äntligen träffa henne. (hoppas jag)

  

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards