Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Sara Eriksson - 19 augusti 2010 22:00

Nu har mina bilder från FUJIDIREKT kommit!!


Vissa bilder är jag nöjda med och andra inte, förstår inte varför vissa bilder blir suddiga när de blir mindre än de är på datorn..


Har iaf två suuuper fina bilder på Viggo!! Sen även en massa bilder på Klara såklart så är typ 95% av bilderna på henne:)


 

Dessa bilder på Viggo var de som vart så fina!! Dom är så mycket mer levande än vad dom är på dataskärmen!!  

Av Sara Eriksson - 19 augusti 2010 19:56

Igår hittade jag 2 ny tänder i Klaras mun så nu är de 6 st vassa sylar där inne i den lilla munnen. Och dom är bra söt, allra helst framtänderna i överkäken för hon har lika glugg som mamma har:)


Men inte bara Klara som får tänder, även jag håller på att få en av mina visdomständer. Tack och lov verkar den få plats och då behöver man väl inte dra ut dom eller??!!

 


Av Sara Eriksson - 19 augusti 2010 19:56

Igår hittade jag 2 ny tänder i Klaras mun så nu är de 6 st vassa sylar där inne i den lilla munnen. Och dom är bra söt, allra helst framtänderna i överkäken för hon har lika glugg som mamma har:)


Men inte bara Klara som får tänder, även jag håller på att få en av mina visdomständer. Tack och lov verkar den få plats och då behöver man väl inte dra ut dom eller??!!

 


Av Sara Eriksson - 19 augusti 2010 09:08


I morgon blir min lilla flicka 11 månader ynka 1 månad kvar till den stora dagen!!


Dags att börja baka och förbereda lite kanske. Leta presenter och dona.

hihihi,längtar men samtidigt så vill jag ha tillbaka lilla bebis Klara.

  

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards