Klaras mamma Sara

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

När lugnet...

Av Sara Eriksson - 11 januari 2011 18:55

Lagt sig över hemmet är de ljuvligt skönt, om inte lite ensamt kanske.


Klara åt som en häst till middag, de blev pasta vagnen i dag som jag köpte med hem när vi skjutsade pappa till jobbet. Köpte en stor burk eftersom jag tänkte pappa kunde få när han kom hem i natt efter jobbet, men de blev inte så mycket kvar. Klara åt nog mer än vad jag åt ur den burken. hon bara gapade och sa Mmmmmmmm... och sen tröck hon i sig en bit bröd också som vi fick med.

Och jag såg då var den maten tog vägen, magen stod rakt ut och var alldeles STENHÅRD.


Efter maten läste vi bok och myste sedan lekte hon en sväng och kikade lite tv innan hon hoppade i badet, så nu luktar hon gott igen. Fick på sig pyjamas och ringde pappa och sa godnatt, även till mormor och berättade hur dagen gått och om att hon ska ha Klara på torsdag när jag ska på CUL och prata.


Gjorde ordning välling och sen slocknade hon som en klubbad säl vid 18:30.

Tror vi ska börja natta tidigare nu dom dagar hon ska på dagis iaf. Hon somnar ju annars mellan 19-19:30 oftast. men nu flyttar vi nog de till 18.30 istället.


Nej nu ska jag kika runt lite bloggar och kanske lägga in lite bilder från kameran till datorn. Om jag orkar....

Ska även kika efter nå nya gardiner tror jag.

 
 
Carro

Carro

21 januari 2011 09:18

Men GOOOOUNGE :D
Vad roligt :P hihhi...

http://norbergcaroline.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eriksson - 18 maj 2011 21:49


Ni glömmer väl inte bort att kika in i vår nya blogg!!http://blogg.alltforforaldrar.se/mammasara/     ...

Av Sara Eriksson - 3 maj 2011 13:49

Tänkte bara tala om att jag håller på att byta bloggsida för att se om jag kanske kan få tillbaka lite blogg lust. Men jag vet att i vår/sommar kommer bloggen att ligga åt sidan ganska mycket men jag ska försöka, ni är ju flera stycken som tycker jag...

Av Sara Eriksson - 4 mars 2011 06:44

jag blir så arg bara för att både jag och klara får sova hur länge vi vill i dag så är vi vakna nu. Jag vaknade kl 6 och klara vaknade för 10 min sedan nu ligger vi i sängen och myser....

Av Sara Eriksson - 19 februari 2011 22:07


Var till Söderhamn i torsdags för att köpa en bilstol till Klara som hon ska ha i pappas bil. Den var ju slut såklart, men Jockes arbetskamrat hade en stol som vi skulle få köpa, som dom knappt användt. Så då blev vi ju 1200 kr rikare istället för 20...

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 11:04

        Jag är egentligen emot bikini och badräkt på SMÅbarn, men den här var bara sååå fin och behöver ju inte använda överdelen. (även om den var supersöt)       Dom här hängselshortsen kommer att finnas i Klaras graderob i sommar det är ...

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards