Klaras mamma Sara

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Helgen över!

Av Sara Eriksson - 31 januari 2011 11:02

Haft en trevlig helg. började fredagen med buspalatset sen shopping på staden för de presentkort jag fick när jag fyllde år i torsdags.

Fyndade en heldel tänk vad kläder man får för 900 kr alltså. typ hmm 4 toppar och ett par jeggings. Ibland gör man fynd.

Så nu har jag lite nytt i gabberoben!


Efter shoppingen så åkte vi hem och så kom svärmor med karl så fick jag presenter av dom, och sen bokade jag borde på Texas med Bella och Axel så vi åkte in till 18:30 tyvärr fick vi sitta vid disken brevid köket och de OSADE som satan så man tappade liksom hungern av allt os. Var inte alls så gott när man väl satt och åt maten liksom. Vart lite besviken och såklart klagade min karl på de så fick vi 10% rabatt inte mycket egentligen, men vart väl typ 50 kr billigare eller något.


Lördagen klev jag upp 04:30 för att åka till Arboga med Bella och Frida. Bella skulle kika på en häst men tyvärr uppfyllde den inte kraven, men vi fick ss en road tripp på 80 mil iaf.

Senare på kvällen vart de utgång, trevligt värre, men är besviken på att bandet (Segertåget) spelade i ynka 30 min. och dessutom inte sånna kalas låtar liksom.. mest lite rockiga låtar, men dom är bra ändå så. men gjorde inget om dom spelade lite mer, man vill ju inte betala 150 spänn för 30 min liksom..


Igår var de en seg dag här hemma, åkte in och hämtade Klara runt 14 tiden som sovit hos farmor. Hade gått super bra. vi kom hem runt 18:30 och Klara var super trött så hon skuttade i säng vid 19 och slocknade ovaggad.


bjuder på en bild på Klara endast 7 mån gammal. sååå rund och goo!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eriksson - 18 maj 2011 21:49


Ni glömmer väl inte bort att kika in i vår nya blogg!!http://blogg.alltforforaldrar.se/mammasara/     ...

Av Sara Eriksson - 3 maj 2011 13:49

Tänkte bara tala om att jag håller på att byta bloggsida för att se om jag kanske kan få tillbaka lite blogg lust. Men jag vet att i vår/sommar kommer bloggen att ligga åt sidan ganska mycket men jag ska försöka, ni är ju flera stycken som tycker jag...

Av Sara Eriksson - 4 mars 2011 06:44

jag blir så arg bara för att både jag och klara får sova hur länge vi vill i dag så är vi vakna nu. Jag vaknade kl 6 och klara vaknade för 10 min sedan nu ligger vi i sängen och myser....

Av Sara Eriksson - 19 februari 2011 22:07


Var till Söderhamn i torsdags för att köpa en bilstol till Klara som hon ska ha i pappas bil. Den var ju slut såklart, men Jockes arbetskamrat hade en stol som vi skulle få köpa, som dom knappt användt. Så då blev vi ju 1200 kr rikare istället för 20...

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 11:04

        Jag är egentligen emot bikini och badräkt på SMÅbarn, men den här var bara sååå fin och behöver ju inte använda överdelen. (även om den var supersöt)       Dom här hängselshortsen kommer att finnas i Klaras graderob i sommar det är ...

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards