Klaras mamma Sara

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Sommar vill ha!!

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 11:04


     

Jag är egentligen emot bikini och badräkt på SMÅbarn, men den här var bara sååå fin och behöver ju inte använda överdelen. (även om den var supersöt)

  

  

Dom här hängselshortsen kommer att finnas i Klaras graderob i sommar det är en sak som är säkert! Tänkte nästan köpa dom sist jag var i stan men ne väntar till sommaren och ser vad hon har för stl då.


    

Något av dessa shorts kommer också att finnas beror på vilka som passar bäst i modell. Snart tar jag med Klara in i provhytten, är less på att behöva byta alla byxor jag köper. senaste byxorna jag köpt har hon inte kunnat ha!

  

Hittade även denna sjukt snygga jacka, frågan är väl bara när hon ska använda den? och dessutom lär den bli skitig på engång!


(Allt hittade jag på H&M)

 
 
Malin

Malin

18 februari 2011 14:15

Åh jackan och bikinin va ju hur söta som helst! :)

http://criollo.blogg.se

 
Emma Viklund

Emma Viklund

18 februari 2011 18:51

Åå, så mycket söta kläder :) Hängselshortsen är ju bara såååå söta, ett måste som sagt på Klara i sommar :) Jag är så nyfiken på vilken storlek Viggo kommer kunna ha i sommar, om det fortfarande är 86 som gäller då eller om han har 92... Kan tänka mig att han har 92 då... Tycker han vuxit i kläderna i storlek 86 så bra nu på senaste...

http://emmashjartan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eriksson - 18 maj 2011 21:49


Ni glömmer väl inte bort att kika in i vår nya blogg!!http://blogg.alltforforaldrar.se/mammasara/     ...

Av Sara Eriksson - 3 maj 2011 13:49

Tänkte bara tala om att jag håller på att byta bloggsida för att se om jag kanske kan få tillbaka lite blogg lust. Men jag vet att i vår/sommar kommer bloggen att ligga åt sidan ganska mycket men jag ska försöka, ni är ju flera stycken som tycker jag...

Av Sara Eriksson - 4 mars 2011 06:44

jag blir så arg bara för att både jag och klara får sova hur länge vi vill i dag så är vi vakna nu. Jag vaknade kl 6 och klara vaknade för 10 min sedan nu ligger vi i sängen och myser....

Av Sara Eriksson - 19 februari 2011 22:07


Var till Söderhamn i torsdags för att köpa en bilstol till Klara som hon ska ha i pappas bil. Den var ju slut såklart, men Jockes arbetskamrat hade en stol som vi skulle få köpa, som dom knappt användt. Så då blev vi ju 1200 kr rikare istället för 20...

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 08:01

Tänkte bara rapportera lite granna, Klara har åkt på en förkylning bara hon än så länge jag är lite slemig i halsen men inget mer.   Innan läggdags igår hade Klara 38,3 graders feber, inte särskilt mycket så blev ingen alvedon. Hon vaknade när ja...

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards