Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Sara Eriksson - 14 juli 2010 21:09

Bara man slipper sitta i den!!

 

  

 

      

 

För de var minsann inge kul!! 

Av Sara Eriksson - 14 juli 2010 20:57

 

Känner inte riktigt igen henne från den här vinkeln!


Dessa två bilder fick jag på min mail igår. Är min brors sambo som tagit dom. Hur söt är hon inte då detta vackra barn!!


  


Av Sara Eriksson - 14 juli 2010 20:39

Verkar som alla är lite halv sega i dag, varje person man pratar med och varje blogg man läser så har alla vart trötta och sega.


Alla utom Klara då för henne har de vart fullrulle på hela dagen, såg ut som ett bombnedslag här hemma när ja kasta henne i säng, med vilda protester!!!


Hon har fått för sig att de absolut inte går att sova själv, inte ens äta vällningen själv i sin säng kunde hon idag!!!! Puuuh hur gör man egentligen för att få sitt barn att koppla av och somna själv!!!???!!!!


Vi har tidigare kört typ 5 minuters metoden men de funkar inte längre, hon grinar tills hon spyr när man försöker sig på den nu!!


NÅGON MED NÅGRA TIPS TACKTACK!!!

Av Sara Eriksson - 14 juli 2010 13:19

På fm tog vi och åkte på kyrkis en sväng och då passade vi på att kika in till BVC för att väga och mäta. 


20/9-2009 nyfödd

4050gram och 51cm


14/7-2010  9m24d

11,1kg och 75cm


BVC sa: Ja det här blir en stor tjej de. Lång och ståtlig!

Hmm undra vem som är mor och far till henne då!?!

Jag 1,64 cm och pappa 1,72 cm.


Brevbäraren på båda håll kanske!

haha

Av Sara Eriksson - 14 juli 2010 13:13

   

      

Dom säger att hon är lik sin mor!

Jag var tydligen precis likadan när jag var liten!

Som en fisk i vattnet!

  

Av Sara Eriksson - 14 juli 2010 12:56

Vid 11 åkte Klara och jag in till stan för att träffa Emma&Viggo först käkade vi toast på Fyren och sen gick vi mot Borgarparken för lite bad och lek.




       


 


          

Efter vi vart i Borgarparken så vart småttingarna trött och vi kissnödiga så vi besökte Åhlens och Radjos för att uppsöka toalett och passade även på att ta os en fika där.

Kikade lite på stan efter de och efter en stund så var klockan helt plötsligt 16 de små var lite sugna och fick varsin banan de glatt mummsade i sig.

Efter de skiljdes vi åt och Klara och jag for hem för att laga mat.


Det kliar väldigt mycket i Klaras tandkött just nu, och det är väldigt bubbligt så de verkar som att de är 3 tänder på gång där uppe hon har ju fått en av framtänderna där uppe.

Men nappen har hon på alla möjliga sätt!!  

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards