Klaras mamma Sara

Alla inlägg under juli 2010

Av Sara Eriksson - 31 juli 2010 19:32

Min lilla tjej har tagit sina första steg idag:) som mest 7 steg. Riktigt stadigt och bra!! Fattas bara att hon ska våga slappna av så kommer de.. Annars har hon sedan i går hittat sin balans riktigt ordentligt hon sätter sig på huk och reser sig utan stöd.


Mammas lilla flicka blir bara större och större!!! BUhuuuhhuuu.

Av Sara Eriksson - 27 juli 2010 21:28

09:42 gick vårt tåg till Gävle resan ner gick bra Klara vart lite otålig på slutet men då fick hon kex så då gick de bra. Vid 11 kom vi ner och där mötte Malin oss på station sedan har vi spenderat flera timmar tillsammans med en massa skitsnack och pratat en massa minne. Såå mysigt, hoppas de inte tar 1 år till nästa gång vi ses bara!!!

Vi gick affär in och affär ut utan att egentligen kolla på något, men jag kände inget shopping sug direkt heller, visst till Klara slinker de alltid ner något men inte till mig själv. hittade iaf som sagt en klänning.


16:16 gick tåget hem och vi klev av i Söderhamn för där väntade pappa på oss tänkte vi skulle passa på att handla när vi ändå var i stan. Åkte på Coop Forum och sen köpte jag jordgubbar utanför som jag sedan mummmsat ikväll.. mmmm!


Klara som somnade i bilen på väg hem från Söderhamn har vart hyper aktiv men börjar domna av nu så det är dags att kasta henne i säng och mig själv med, är helt slut efter att ha gjort Gävle och vaknat kl 5.

Av Sara Eriksson - 27 juli 2010 21:15

      

"Ridbyxor"                          Tröja/blus                          Badtrosa

Kappahl                             Polarn&Pyret                     Polarn&Pyret

89 kr                                        55 kr                               45 kr


Hittade även ett par skor i stl 21 dom är lite stora, men ska leta ett par sandaler är ju lite varmt med street/jogging skor när de är över 20 grader ute. Så dom nya skorna kommer bli perfekt till hösten, ett + är att dom är i skinnimitaion så dom är ju lite vatten avvisande. Rea på Stadium 99 kr märket Race Marine vita och rosa.


Annars så följde en klänning med mig hem som jag tänkte ha på Norahs dop den 14 aug.

Av Sara Eriksson - 27 juli 2010 06:53

Har fortfarande ingen större blogglust och vet inte riktigt vad jag ska skriva.


Men i dag är jag uppe med tuppen,  vaknade när Jocke steg upp vid 5 sen har jag inte kunnat somna om. SUCK!! Det suger verkligen! Klara åt välling vid 06:15 sen somnade hon om.


Kan ju iaf göra mig i ordning i lugn och ro kl 09:42 går tåget från Iggesund ner till Gävle och där ska jag umgås med underbara Malin, inte setts på ett helt år och hon har alltså inte träffat Klara ännu heller.

Vi ska luncha på stan och sen ska vi shoppa skor till Klara hoppas även jag hittar något fynd till mig själv också. Sen ska vi leta present till Alfred och Viggo som fyller år till helgen. Hmm men vad ska man köpa egentligen!!??!!


Annars ha de väl inte hänt så mycket, i lördags spenderade vi dagen i Långvind och söndagen tillsammans med Jockes pappa som blev 65 år och då var vi på Borka och käkade, riktigt gott var de.


Nej men varför är ingen annan vaken tidigt när jag är de för!!


Av Sara Eriksson - 27 juli 2010 06:50

     

Du gör mitt liv värt att leva!

Av Sara Eriksson - 26 juli 2010 19:31


För 4 månader sedan var min lilla flicka så här knubbig och gosig, nu är de bara låren som är knubbiga!!!  

Av Sara Eriksson - 26 juli 2010 15:18

Ett sovande barn är nog de vackraste som finns!!

 

  

Av Sara Eriksson - 26 juli 2010 15:05

  

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards