Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Sara Eriksson - 18 december 2010 13:42


Kan ni förstå att hon vart så här LITEN?!

De kan INTE jag göra iallafall!  

Av Sara Eriksson - 18 december 2010 13:31

Det är vår dator

Fläkten har nämligen slutat att fungera på den, så den funkar i 3 min innan den blir KOKHET och dör... Som tur är så har vi planerat att köpa en ny istället för att köpa julklappar till varandra, och de borde vara garanti kvar på datorn som är köpt för 2 år sedan den 26e januari. Så förhoppningsvis så borde den gå på garantin. Men itne med vår otur!!


Igår kväll var vi iaf på badhuset en sväng, men lagom till att Klara hoppade i säng så hade hennes näsa grott igen med snor. Så nu har vi en snorig tös IGEN. Ja hon hann ju vara frisk i nästan 2 veckor. Hoppas de stannar vid enbart snor denna gång iaf.


Just nu är vi i Gillsäter. Klara har åkt traktor en sväng och nu ligger hon i vagnen och sover sedan 15 min tillbaka. Hoppas hon sover en bra sväng, för sedan blir de pepparkaksbakning, jag som naturligtvis lämnade kameran hemma idag.. SUCK..

Jocke och mormor är i julgrans tagen iallafall traskade ut i snölandet innan jag la ut Klara, hoppas dom hittar några fina ena, så vi kan klä granen, men de blir nog 2 dar före julafton vi klär den. Måste ju tina upp den också först från all is och snö.




Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards