Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Sara Eriksson - 28 augusti 2010 09:59

Gör som mig och bli en buzzador!!


https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Serixon


Jag har varit med i några månader nu och tycker det verkligen är jätte kul.

Man får erbjudanden om olika kampanjer, som tex så hade jag kampanjen med DRIKKI mellanmål till barn från 6 mån. Super bra mellanmål tycker jag, och fick hem en låda med DRIKKI som jag delade ut i tvåpack. Har för de mig de var 20 st två pack.

Kampanjen håller på i några veckor och när den är slut ska man göra en sammanställning om hur de gått och hur populärt det är.


Nu söker dom fler småbarns föräldrar för sina kampanjer i höst.

Och det är helt gratis att vara med.


- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.


- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar, så ju snabbare dina bloggläsare registrerar sig som Buzzadorer desto större är chansen att de blir inbjudna till denna kampanj

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards