Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Sara Eriksson - 17 augusti 2010 13:51

 


Detta är alltså för snart 6 månader sedan!!!!  

Min lilla tjej var då ynka 5 månader gammal!!

Av Sara Eriksson - 17 augusti 2010 13:17

Gratis är gott brukar man säga, men jag säger gratis är vackert istället. Har precis beställt 100 bilder från Fujidirekt och betalar endast för frakten på 29kr!



Idag är de en sån där seg dag här hemma. Klara sover just nu sedan 30 min tillbaka, hoppas att hon sover en stund så jag hinner plocka ur diskmaskin och hänga lite tvätt.. För några dagar sedan insåg vi att tvätten torkar fortare i vardagsrummet än i sovrummet. Har inte velat haft den i vardagsrummet för de allt blir så stökigt och dammigt men nu måsta vi göra en förändring så vi fick lite ordning i sovrummet så nu står tvättställningen i vardagsrummet och de torkar på mindre än 1 dygn så de är bätre än att ha de i sovrummet där de tar 2 dygn liksom.


Idag har min mormor&morfar vart hit, och gratulerat Klara som hade namnsdag i torsdags den 12/8. Klara fick en jätte söt klänning.

Så i morse när vi vaknat och ätit frukost så gjorde jag en sockerkaka, bara en tråkig vanlig för hade ingen fantasi till något annat.


Annars händer inte så mycket just nu. Klara ränner runt som en tok hittar på massa bus hela tiden. Och för de mesta är de hörbarhet 0 i hennes öron verkar de som.

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards