Klaras mamma Sara

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Gratis!

Av Sara Eriksson - 17 augusti 2010 13:17

Gratis är gott brukar man säga, men jag säger gratis är vackert istället. Har precis beställt 100 bilder från Fujidirekt och betalar endast för frakten på 29kr!



Idag är de en sån där seg dag här hemma. Klara sover just nu sedan 30 min tillbaka, hoppas att hon sover en stund så jag hinner plocka ur diskmaskin och hänga lite tvätt.. För några dagar sedan insåg vi att tvätten torkar fortare i vardagsrummet än i sovrummet. Har inte velat haft den i vardagsrummet för de allt blir så stökigt och dammigt men nu måsta vi göra en förändring så vi fick lite ordning i sovrummet så nu står tvättställningen i vardagsrummet och de torkar på mindre än 1 dygn så de är bätre än att ha de i sovrummet där de tar 2 dygn liksom.


Idag har min mormor&morfar vart hit, och gratulerat Klara som hade namnsdag i torsdags den 12/8. Klara fick en jätte söt klänning.

Så i morse när vi vaknat och ätit frukost så gjorde jag en sockerkaka, bara en tråkig vanlig för hade ingen fantasi till något annat.


Annars händer inte så mycket just nu. Klara ränner runt som en tok hittar på massa bus hela tiden. Och för de mesta är de hörbarhet 0 i hennes öron verkar de som.

 
 
sandra/thindra/justin/niklas

sandra/thindra/justin/niklas

18 augusti 2010 16:59

fujudirekt är skitbra brukar alltid beställa mina bilder där :)

http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eriksson - 18 maj 2011 21:49


Ni glömmer väl inte bort att kika in i vår nya blogg!!http://blogg.alltforforaldrar.se/mammasara/     ...

Av Sara Eriksson - 3 maj 2011 13:49

Tänkte bara tala om att jag håller på att byta bloggsida för att se om jag kanske kan få tillbaka lite blogg lust. Men jag vet att i vår/sommar kommer bloggen att ligga åt sidan ganska mycket men jag ska försöka, ni är ju flera stycken som tycker jag...

Av Sara Eriksson - 4 mars 2011 06:44

jag blir så arg bara för att både jag och klara får sova hur länge vi vill i dag så är vi vakna nu. Jag vaknade kl 6 och klara vaknade för 10 min sedan nu ligger vi i sängen och myser....

Av Sara Eriksson - 19 februari 2011 22:07


Var till Söderhamn i torsdags för att köpa en bilstol till Klara som hon ska ha i pappas bil. Den var ju slut såklart, men Jockes arbetskamrat hade en stol som vi skulle få köpa, som dom knappt användt. Så då blev vi ju 1200 kr rikare istället för 20...

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 11:04

        Jag är egentligen emot bikini och badräkt på SMÅbarn, men den här var bara sååå fin och behöver ju inte använda överdelen. (även om den var supersöt)       Dom här hängselshortsen kommer att finnas i Klaras graderob i sommar det är ...

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards