Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Sara Eriksson - 1 november 2010 22:09

JA de kan man verkligen säga att vi är.

Jag är helt slut efter tids omställningen och nu ikväll är jag extra slut efter badhuset och kött paketeringen.  Har packat in ca 15 kg kött som vi hämtade hos gammelmormor när vi åkte hem från badhuset.


För i dag har vi sam sagt vart på badhuset. Erik jag och Klara packade in oss i bilen och åkte till Söderhamn. Har inte vart där på flera år sen dom gjorde om, men nu i efter hand så känns de som att man lika gärna kunde åkt till Iggesund och badat. Men vi hade trevligt iaf och Klara är mer vild än tam i vattnet nu när hon lärt känna de.. Idag var hon nog lika mycket under vattnet som över vattnet.

Kallsup på kallsup men de bryr hon sig inte i nyser lite och sen är hon under vattnet igen.



Erik sover här i natt han har ju höstlov så han vela följa med oss hem så fick ju jag sällskap också.. Tack och bock!!


Ungefär så här gör hon när hon badar också!! Jag har en knasig tös I KNOW!!  

Klaras nya tröja också från Polarn o Pyret, köpte den i fredags i sundsvall.


är nog tur att de inte finns någon PoP affär i Hudik, för då skulle nog vår ekonomi gå under. Så underbart vackra kläder!!!! 

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards