Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Sara Eriksson - 18 november 2010 09:15

Nej igår kväll tog jag saken i händerna och kollade upp lite utbildningar, för jag tror nu att jag bestämt mig för att börja plugga, men jag har en hel del plugg att ta igen först innan jag kommer in på den riktiga utbildningen. Så de lär ju bli komvux för mig först till våren och läsa in bla, Matte B och Naturkunskap B.



Men iallafall så är de Sjuksköterska som jag troligen kommer att plugga till med mål att bli barnmorska. Det är något jag haft i baktanke länge, men har kännt att det vart alldeles för mycket plugg och inte klarat av. (trodde jag)


Som jag fattat de så är de Sjuksköterska först 3 år och sen barnmorska 2 år varav ett år sedan med praktik.


Ska in på CUL på fredag tänkte jag innan vi ska på Buspalatset. Så jag får veta vilka kurser jag behöver läsa upp, hur man gör med studie medel och annat sånt där grejs.


Efter nyår måste jag ju göra något!!!

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards