Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Sara Eriksson - 15 november 2010 11:01

Denna vecka är en eftermiddags vecka vilket innebär att jag sitter hemma själv hela kvällarna och har aptråkigt medan Klara sover sött i sängen.  Även om de är något bra program på tv:n så är de inte samma sak att kolla på dom när man inte har någon att kommentera dom till. Som tex Bonde söker fru, kärringen som söker karl och är ju helt rubbad. och Värdelös på att dansa fast hon tror hon är KUNG! nästan så att jag är bättre, och jag kan INTE dansa!


Helgen har spenderats tillsammans med min gosiga familj!! Njuter av varje sekund. Vi har även träffat Jockes faster från STHLM som är här på besök över helgen. Så igår åkte vi till Jockes farbror och käkade lite mat trevligt.

Annars har väl inte hänt så mycket!

Förutom att de var farsdag igår då.


Nej nu ska jag plocka ur Klara ur duschen innan hennes pappa blir galen!

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards