Klaras mamma Sara

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Fullspäckad vecka!

Av Sara Eriksson - 20 december 2010 09:12

Nu kan man snart börja räkna ner på riktigt, på fredag är de ju julafton.

Men jag har absolut INGEN julkänsla alls. Lär iaf leta fram någon julskiva så kanske de släpper lite. Jag är en sånn där människa som ÄLSKAR julen och allt där till. Är ännu inte tillräckligt gammal för att ha lessnat på all julmat som alltid är den samma varje år. Jag älskar att köpa julklappar och fick jag bestämma så skulle de vara jul flera ggr om år nästan.



i dag är de iaf måndag och vi måste in till stan och handla, men HUGA vilket väder. Och som de ser ut just nu så kommer jag inte ens ut med bilen från garaget. Antingen väntar vi på traktorn eller så får Klara och jag gå ut och dra några repor med skyffeln. Tur att de är fjäderlätt snö. Enligt datorn iaf där står de att det är -12 grader i hudik så.


Jag vaknade iaf vid 05:30 när Jocke klev upp för att åka och jobba. Var så kissndig att jag inte trodde jag skulle kunna hålla mig fram till toaletten. Självklart vaknade ju Klara också då. La oss i vår säng och myste, men hon bara babblade på så gjorde välling och stoppde ner henne i sin egen säng igen och sen sov hon till 7 då vela hon inget mer. Och vi som senaste veckan sovit mellan 9-10.15 Hehehe bortskämd I KNOW! Men hon sover ju istället inte så mycket på dagarna. Så det blir inte mycket gjort på dagarna om man säger så. All tid går åt till att passa upp på henne för hon vill minsann inte göra något själv längre. Leksaker til förbannelse, ändå ska hon leka bakom högtalare, på tv bänken, stolar, soffan, fönster. Ja hon är i princip överall där hon inte får vara.

Men det blir väl bättre!!

 
 
Nilli - Vill du vinna en hårförlängning?

Nilli - Vill du vinna en hårförlängning?

20 december 2010 10:19

Intresserad av att tävla om löshår? Besök min blogg.

http://ilikemymoneywhereicanseethem.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eriksson - 18 maj 2011 21:49


Ni glömmer väl inte bort att kika in i vår nya blogg!!http://blogg.alltforforaldrar.se/mammasara/     ...

Av Sara Eriksson - 3 maj 2011 13:49

Tänkte bara tala om att jag håller på att byta bloggsida för att se om jag kanske kan få tillbaka lite blogg lust. Men jag vet att i vår/sommar kommer bloggen att ligga åt sidan ganska mycket men jag ska försöka, ni är ju flera stycken som tycker jag...

Av Sara Eriksson - 4 mars 2011 06:44

jag blir så arg bara för att både jag och klara får sova hur länge vi vill i dag så är vi vakna nu. Jag vaknade kl 6 och klara vaknade för 10 min sedan nu ligger vi i sängen och myser....

Av Sara Eriksson - 19 februari 2011 22:07


Var till Söderhamn i torsdags för att köpa en bilstol till Klara som hon ska ha i pappas bil. Den var ju slut såklart, men Jockes arbetskamrat hade en stol som vi skulle få köpa, som dom knappt användt. Så då blev vi ju 1200 kr rikare istället för 20...

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 11:04

        Jag är egentligen emot bikini och badräkt på SMÅbarn, men den här var bara sååå fin och behöver ju inte använda överdelen. (även om den var supersöt)       Dom här hängselshortsen kommer att finnas i Klaras graderob i sommar det är ...

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards