Klaras mamma Sara

Alla inlägg under juli 2010

Av Sara Eriksson - 8 juli 2010 22:30

55 kr på Lindex


Hittade även en kofta rosa med en gröna och vita prickar på för 79 kr.


Annars så hittade jag en tunika/tröja på Kappahl till mig själv för 129kr.


hittade ingen bild på den.


   ¨

Annars är jag jäkligt sugen på den här åt Klara men den finns bara från stl 86 och 149 kr.


  

Av Sara Eriksson - 8 juli 2010 22:18

Ett av dagens fynd:) 119kr på åhléns:) jag vill också ha en sån:)

 
Av Sara Eriksson - 7 juli 2010 21:48

På f.m stoppade vi in flytvästen i bilen tog jordgubbarna hur kylskåpet och for sedan ut till stugan där gammelmormor/morfar väntade på oss. När vi väl kom ner så hade dom åkt i land och plockat smultron. När vi kom ut till stugan så åt vi först jordgubbar och sedan hade dom plockat smultron så de räckte till 5 personer, (om Klara räknas som en person men hon fick en egen tallrik).


     


   

     

        

Klara hade fullt schååå att hålla koll på allt och alla, hon var in och hon var ute, hon satt på altanen och körde med traktorer, hon satt i gruset och lekte med kottar!

Men roligast var nog skorna och mattan vid dörren där satt hon länge!!

Sedan gick vi ner till de efter längtade vattnet men usch så kallt ynka 15 grader, men de struntade Klara i.
Jag lyfta henne från bryggan så hon fick känna på vattnet men hon vart jätte sur när hon inte fick hoppa ner ordentligt istället för att bara doppa fötterna!


  





Av Sara Eriksson - 7 juli 2010 08:59

Som sagt så åkte vi på stranden igår med Emma&Viggo Hade mysigt även om solen inte kom fram en enda gång!!!!


  


Efter stranden åkte vi hem till dom och tog oss en promenad på ca 1 timme med en massa stopp eftersom Klara vägrade sitta/ligga ner i vagnen hon försökte nog sitta på alla sätt man kan i en vagn. Men väl hemma så somnade hon ca 50 m innan nerfarten till deras hus.


När Klara vaknat efter ca 50 minuterssömn så vaknade hon rejält på fel sida, Hon som aldrig brukar vara mammig och grining när de är barn i närheten spec inte när hon sovit, vela vara med mamma, men sen skulle hon inte vara med mig ändå. I bilen hem var de vilda protester skrek och grinade in till stan sen små gnölade hon i ca 3 km innan hon sen slocknade. Och när vi kom hem var hon som vanligt igen lika goo och glad som alltid (nästan).

Av Sara Eriksson - 6 juli 2010 22:27

Tack världens bästa

 

 

 

 

Emma!!!! 

 

 


Av Sara Eriksson - 6 juli 2010 10:14

Nu drar vi till Beachen med

Emma o Viggo!!

Tjohoooo!!!!

Av Sara Eriksson - 6 juli 2010 07:49

SOLEN!!??

 

Var är du?!?!

 

 

Jag undrar vad denna dag har att erbjuda oss?!

Vissa jobbar andra har planerat för annat.


Vill umgås saknar mina vänner nu!!
Åååh tänk en riktigt tjej kväll gud så underbart!!

Jag är sugen på stranden, har ingen överdel till mina biknitrosor.
Orkar inte leta, känns inte som att jag har riktigt råd heller i dag är en snål dag känner jag.

Jag skulle behöva städa, men njae känner inte för de i denna värme. Klara sover ännu, var ju skönt att äntligen få ta en dusch i lugn och ro, är de inte Klara som stressar på en så är de pappa Jocke som stressar på en.
Men nu är håret upp fräschat med inpackning och benen rakade, puuh vilken skog de var!
Och den där jäklans rakapparaten njae den var nog inget för mig. är alldels stubbig!!


Vad sägs om lite fruskost kanske nu!

i lugn och ro framför lite HT!

Av Sara Eriksson - 5 juli 2010 22:04

Ooops det var visst lite kallt här ute.  


Bara för att Klara har så söt min på denna bild så får den vara med.


Idag har vi vart på kyrkis, bäst att passa på innan dom har semester stängt. Klara har som vanligt spexat på och dunkat trumma för fulla muggar!! Trumman är liksom hennes grej :)


Sen var vi till mina föräldrars grannar mannen  huset fyller idag 90 år.

(hans fru är min pappas faster)

Och ikväll har vi vart och hälsat på lilla Löken som då står i Änga för sommaren.

Klara vart helt överlycklig när hon fick se hästarna och skulle självklart pussa på sin/min lilla Löken.


Nej nu ska jag nog förbereda mig för natten, är så sjukt trött känner jag, är väl värmen som tär på en.

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer, skulle behöva köpa mig ett badlinne/tankini. Men var sjutton finns de sånna?!?!? Såg att dom hade på Manuffen när jag var med en kompis dit i våras när hon skulle köpa korsett till sin balklänning. Kanske ska kika in dit någon dag, är ju så jäklans dumt med vagnen bara. Ja får se hur de  blir, men skulle ju behöva, känns som att stranden lockar riktigt ordentligt till helgen om det blir väder!!!


Någon som har några temperaturer på vattnet??!!

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards