Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Sara Eriksson - 9 maj 2010 22:23

Får ursäkta att de kommer upp så dåligt med bilder, lovar att bättra mig, även om jag tar bilder varje dag så kommer de inte in på datorn av sig själv, typiskt nog !!

Men lovar att nästa inlägg kommer att innehålla bilder.


Här hemma har Klara piggnat på sig ordentligt, mesta dels den där jäklans hostan som inte släpper taget, men det är bättre inte feber på 4 dagar nu tror jag eller är de 5 kanske.


I helgen har de inte hänt spec mycket, vart i Skarplycka mest eftersom det är såååå trist att vara ute här alldeles vid e4:an man hör ju knappt vad man själv tänker liksom. Jätte kul not!!

Igår red jag med Erica en sväng och idag har vi vart ute och myst hälsat på grnnarna där som jag typ bodde hos när jag var liten eller ja jag var iaf där minst 1 gång om dagen oavsett dag till och med på Julafton var jag dit :)

Jag och Klara var dit en sväng iaf och hejjade på dem när dom var i trädgården. För övrigt så är dom 90 respektive 88år tror jag. Bor i hus och kör bil! Hur coolt är inte de!!


Nej nu ska jag kika på Wallander.!

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards