Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Sara Eriksson - 17 maj 2010 22:48

Haha vad spännande, 33 st läsare idag jag som är van att ha hälften av de bara.

Antar att det är för att jag kopplade ihop bloggen med facebook.


Spännande, vilka är ni då? Ni glömmer väl ej att kommentera lite också!!


Hittade vårens/sommarens första Natt&Dag /Styvmors Viol   ikväll nere vid båten!

Av Sara Eriksson - 17 maj 2010 22:36

Pappa kan vara riktigt busig ibland och då blir ju såklart Klara busig också!


                    

Första gången Klara är nere vid havet på riktigt!!

Var sååå roligt att sitta och leka i sanden, var väldigt svårt att få hennes uppmärksamhet!

     

Kasta sand var jätte roligt, hon märkte även att de gick att gräva med händer, men jätte duktig och lyssnade när hon försökte stoppa de i munnen!!

Av Sara Eriksson - 17 maj 2010 20:26

Vilket väder vi haft i dag helt underbart ju!!


Vi var ute en stund på fm sedan Klara vaknat efter ynka 45 min sömn.

Sedan cyklade Klara och jag till Iggesund för föräldraträff trrevligt trevligt!!


Ikväll har vi vart ner till mina föräldrars båtplats och njutit av de underbara vädret de var så varmt fär att man svettades i bara tshirt! Helt otroligt sköönt!

Klaras mössa åkte av och även så flecee jackan, hon satt i sanden ner mot vattner och grejjade hon hade nog kunna sitta där hur länge som helst.

Ska försöka få lill stumpan i säng nu och sedan ladda upp bilderna på datorn!!

Av Sara Eriksson - 17 maj 2010 09:26

Ni glömmer väl inte att vara med och tävla här hos mig för första gången!!!


Eftersom jag inte har lika många besökare som de flesta andra med tävlingar så är chansen större att ni vinner här!!!!

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards