Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Sara Eriksson - 15 maj 2010 16:26

När vi lämnade av Klara hos farmor så passade jag på att betona till min älskade att jag inte hade något att ha på mig ikväll (crusing?) Och igår på Lindex så hittade jag en typ tunika som jag var sugen på men tänkte vänta till jag fick pengar. Men jag bad snällt till min underbara karl och med hem följde tunika och leggings :) Tack hjärtat!

  

Tunikan 199:- 99:- (Summer Deal)

Leggings 149:-

Riktigt bra pris tyckte jag inte ofta man får två väldigt användbara plagg till de priset!  + i Kanten för Lindes alltså!


Som sagt svarta leggings med dragkedja ner till på benen(hittade ingen bild på dom) till de ett par rosa tyg skor blir kvällens outfit!

Antar att man måste ha någon kofta eller något annat till också annars lär de nog bli kallt!




Av Sara Eriksson - 15 maj 2010 10:02

Godmorgon lördag!


Frukost av bokad, nu ska Klara få kläder på sig och sedan hoppa i ytterkläderna för lite sömn ute i vagnen.

Jag ska packa kläder, pyjamas, blöjor, välling, gröt, burkmat, majskrokar, flaska, kudde, täcke, snuttis (giraffen) och några leksaker.


Runt 13-14 åker vi in till Hudik och lämnar lill stumpan på Håsta för att vara lite barnlediga ikväll.

Sedan ska vi åka hem och storstäda, eller iaf städa lite, passa på medan Klara är borta för annars måste man ju hålla koll på henne för hon drar iväg på egna äventyr titt som tätt nu, helst in till köket och drar i lådorna. Har satt ett skohorn för handtagen men drar hon så följer alla lådorna med och hon får in fingrarna mellan lite rädd att hon ska klämma sig. Men det är ju så kul!!


Nej klä på Klara var de ja! Är lite lördags sega idag.

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards