Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Sara Eriksson - 16 maj 2010 20:39

Var med och tävla om detta väggord i SVART

 hos saraerixon!


Allt du behöver göra är att kommentera detta tävlingsinlägg.

Jag kommer att lotta en vinnare och för större vinstchans så lägger du in bild och text under bilden med länk till mig i din blogg.

Kommentera sedan detta tävlingsinlägg igen med en länk till ditt inlägg!

 


Tävlingen avslutas på torsdag

 

 den 20/5 18:00!!

  

Av Sara Eriksson - 16 maj 2010 20:21

   Var med och tävla om detta väggord hos saraerixon!


Allt du behöver göra är att kommentera detta tävlingsinlägg.

Jag kommer att lotta en vinnare och för större vinstchans så lägger du in bild och text under bilden med länk till mig i din blogg.

Kommentera sedan detta tävlingsinlägg igen med en länk till ditt inlägg!

 


Tävlingen avslutas på torsdag

 

 den 20/5 18:00!!

Av Sara Eriksson - 16 maj 2010 20:10

Jag tänkte försöka pillra ihop en liten tävling här i min blogg, har nämligen två saker som ligger och ej blir använda. Då jag fick dubbelt upp av de!


Den kommer strax upp så var gärna med och tävla!!

Av Sara Eriksson - 16 maj 2010 17:48

Ikväll kommer det upp en liten överraskning här i bloggen!!!

 

Ungefär vid 20:30.

 

 

 

Av Sara Eriksson - 16 maj 2010 15:46

Ja som ni kanske ser så ser min design lite konstig ut just nu, behöver lite hjälp med att redigera lite bilder så kommer de snart upp en ny design, tyckte de var dags för en liten upp fräschning nu så här innan sommaren!

Av Sara Eriksson - 16 maj 2010 15:10

Nu har jag äntligen fått hem min underbara tös. (sov hos farmor)

Allt hade gått bra och hon sov  hela natten genom från 20:00-7:00.

Farmor tyckte de var en väldigt duktig tjej som åt, sov och lekte såå snällt!! Även om hon helst följde farmor var än hon gick :)


JA som sagt nu är hon hemma, saknade henne så i natt när vi kom hem vid 02:45 (tror jag) Jag brukar jag alltid titta till henne när vi går och lägger oss för då ligger hon ofta på nå galet sätt och måste ändra position i sängen. Men i natt fanns de ingen liten gooo tös i sängen, och i morse var de ingen som ställt sig upp i spjälsängen och ropade på bapapapa, eller låtsas grinade för uppmärksamhet.


Inte för än 13:15 fick jag träffa henne, och sååå glad hon vart när vi kom in genom dörren. Hon vart hyperaktiv och skulle göra allting samtidigt, klättra på oss vara med både mamma och pappa samtidigt som hon måsta ha koll var farmor var heeela tiden!!

Nej nu dröjer de nog innan hon sover borta igen, man kan inte slappna av ordentligt även fast man egentligen borde njuta av att vara barnfri en stund.


Men hon är ju så snäll ändå och sover hela nätterna genom så det är ju inga problem, vi är ju utvilade ändå i detta hem. Även bortskämda med "sena" mornar runt 9-10 tiden.


Just nu sover hon i bilen, var super trött så slocknade innan vi hunnit ur stan (från Håsta)

Ska nog vila igen de missade timmarna med sömn i natt.


Tack för igår E&E, alltid lika trevligt med er!!


Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards