Klaras mamma Sara

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Puuuh!!

Av Sara Eriksson - 28 maj 2010 20:05

Bilen besiktigad idag och tack och lov gick den igenom med blankt papper!!! Dock en liten kommentar på båda styrlederna (alltså fram).


Medan pappa besiktigade bilen så passade Klara och jag på att göra stan och shoppa presenter till morsdag och till syster yster som fyller 26 år i morgon.

Efter staden åkte vi på Ö&B för att köpa lite tvättmedel, klorin, och en flytväst till lilla gumman, så nu kan vi åka ut till Gammel mormor/morfars sommar stuga också, ska åka så fort de blir bra väder!!

Vi var även upp på Dollar och köpte våtservetter 10 pack så nu jäklarns har vi laddat upp de igen. Men de går åt som smör i solken eftersom Klara inte slutat kräkas ännu, även om de blir bättre och bättre ju äldre hon blir.


Lillgumman är ju föresten 8 månader och 8 dagar idag hihi!! Mammas stor tjej!!


Vi var också till gammel mormor/morfar och hälsade på en sväng på em och efter de så åkte vi till Skarplycka och smörjde in hästarna som är inte så vackra längre dom väntar på täcken båda damerna hoppas de kommer några täcken snart för uscha är så synd om dom!! Irpa har kliat sönder hela manen men Fluga var mest sårig på juvret och fram i pannan än så länge!

Min lille man verkar iaf klara sig bra än så länge tack och lov!!


Nu är de Så ska de låta! Mysa ner mig med mitt stora hjärta för den lilla ligger och sover sedan 19:30.

 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

29 maj 2010 09:40

Ja, våtservetter går verkligen åt, men nu kräks nästan aldrig Viggo, det är så skönt... Nu blir man nästan förvånad om han kräks lite (typ gröt eller välling)...

Sv: Ja, buspalatset på söndag lät verkligen sååå kul :) Får se hur fullt upp vi får imorgonen, annars vill vi gärna ses på buspalatset! :D Kram Emma & Viggo

http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eriksson - 18 maj 2011 21:49


Ni glömmer väl inte bort att kika in i vår nya blogg!!http://blogg.alltforforaldrar.se/mammasara/     ...

Av Sara Eriksson - 3 maj 2011 13:49

Tänkte bara tala om att jag håller på att byta bloggsida för att se om jag kanske kan få tillbaka lite blogg lust. Men jag vet att i vår/sommar kommer bloggen att ligga åt sidan ganska mycket men jag ska försöka, ni är ju flera stycken som tycker jag...

Av Sara Eriksson - 4 mars 2011 06:44

jag blir så arg bara för att både jag och klara får sova hur länge vi vill i dag så är vi vakna nu. Jag vaknade kl 6 och klara vaknade för 10 min sedan nu ligger vi i sängen och myser....

Av Sara Eriksson - 19 februari 2011 22:07


Var till Söderhamn i torsdags för att köpa en bilstol till Klara som hon ska ha i pappas bil. Den var ju slut såklart, men Jockes arbetskamrat hade en stol som vi skulle få köpa, som dom knappt användt. Så då blev vi ju 1200 kr rikare istället för 20...

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 11:04

        Jag är egentligen emot bikini och badräkt på SMÅbarn, men den här var bara sååå fin och behöver ju inte använda överdelen. (även om den var supersöt)       Dom här hängselshortsen kommer att finnas i Klaras graderob i sommar det är ...

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards