Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Sara Eriksson - 3 september 2010 08:36

Igår var Klara och jag på Löke igen, vårt andra hem ibland känns de som:) Men känner mig hemma där kan bero på att jag var dagbarn där som liten.


MEn iallafall så har jag och Monika nu börjat operation tränsning på våra "små" Ja min är ju liten men deras ardenner är inte så liten längre må jag säga.

Men tränsningen gick verkligen över förväntan trodde absolute inte de skulle vara så lätt!! Dom gapade och var nyfikna båda två. Nästa gång blir de att ta ut dom och gå med de börjar väl med att gå grimma och grimskaft även fast tränset inte är på.  Så hoppas de ska gå bra de också. I helgen blir de ev att verka dom eller iaf min.



Annars så äre lungt förutom att jag igår vid vissa tillfällen inte hade någon röst och har äcklig hosta. Men nu ska Klara och jag käka lite frulle sen ska vi iväg mot kyrkis, idag ska vi inte vara ute i sista minuten som alltid.

Klara vaknade 06:45 puuuh är inte van att kliva upp då jag e..

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards