Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Sara Eriksson - 21 september 2010 23:29

Ni har väl inte missat att på Barnens Hus i Söderhamn så har dom Gangstar kläder. SÅ Jäklans snygga. var riktigt nära att köpa något plagg, hade jag itne redan handlat tröjan och jeansen åt Klara så hade de lugnt slinkt ner nått plagg i vagnen!!! Så jäkla snygga alltså!!!


kolla in hemsidan vett ja!!! GANGSTAR


    

Älskar deras skinndetaljer på byxor mössor och tröjor!!

Nästa gång jag är i Söderhamn ska jag kika in till deras OUTLET hade jag veta om dne idag så hade vi sprungit dit i raket fart!!

Av Sara Eriksson - 21 september 2010 23:04

Har precis klickat hem Mamma Mu och kråkan på film, samt att en skiva med en massa sånger och en rörelse bok fick följa med. film och skiva med bok för 255 kr tyckte inte de var farligt dyrt alls. Hittade mamma mu's egen hemsida till och med.


Var till söderhamn en sväng idag kikade lite. Hittade ett par stövlar på E-center till Klara hittade ett par som var fodrande jätte snygga cerise och svart men dom fick hon så klart inte på foten eftersom hon har ganska höga vrister som sin mor. Hittade ett par andra också men känns ganska bra om dom är fodrade för snart blir de ju lite kallare och för att slippa sockor på engång så känns de bra med fodrade.


Annars så shoppade jag ett par nya jeans till mig och ett par till Klara samt en vanlig långärmad tunn med diamant knappar och två pyjamasar på barnenshus. 2 för 99:- det är bra pris och dom är kanon för dom är inte så tjock, Klara som inte ens sover med täcke ännu (sover med enbart påslakan).


Tänkte lägga upp bilder på de nya inköpen men såklart så finns de inte på deras hemsida. SUCKSUCKSUCK!!!

Var iaf på kappahl och handlade jeansen till Klara och till mig och tröjan då Skulle blivit 830 kr men eftersom de var 25% på byxor så vart de endast 640. så nästan 200 kr billigare, det gillar vi!!


Tyvärr måste jag nog byta jeansen till Klara dom var lite trånga, men jag provade dom när hon hade pyjamasen på. Kom ju på att hon måsta testa dom när jag precis lyckats få på henne pyjamasen. Dom är ju för långa men det gör inget värre om hon inte kan gå ordentligt i dom ju, testa mer i morgon men dom är sjukt snygga iaf:)


Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards