Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Sara Eriksson - 20 september 2010 23:11

torsdag har Emma V och jag försökt skrapa ihop lite folk för att träffas på Buspalatset. Vi samlas runt 12-13 tiden myser och busar vi med våra små och har en massa mamma snack.

 

Barn under 1 år går in GRATIS! Och barn upp till 3 år 70 kr.

Där finns mat/fika att köpa!

 

 

  

Av Sara Eriksson - 20 september 2010 22:00


   


Hösten är kommen och med de mörkret axlarna åkte genast ner genom marken!

Denna mörka årstid är inge trevlig, man blir slö,orkeslös och känslolös.

Tänk att få åka på spa och ta med sin sambo, njuta av att vara barnlediga för en dag/kväll/helg, njuta av varandra samtidigt som man får en härlig ansikts behandling eller en massage. Och efter de ta en fin middag på en fin resturang.




Närmsta spabehandling här för Wellness är Orbaden.     


Och här hittade jag de perfekta paketet för oss!! 

Romantisk weekend, 2 dygn

 

Ni bor två nätter i våra ombonade hotellrum och vid ankomst har vi ställt in en härligt romantisk korg med mousserande vin, frukt och choklad. I paketet ingår två 3-rättersmiddagar, en lunchbuffé samt två frukostar. Ni har fri tillgång till spaavdelningen med pool, bastu, utomhus jaccuzzi samt mineralsaltsbad.

De behandlingar som ingår är en duobehandling på 50 min där både du och din vän får varsin massage samt varsitt kurbad i vårt fina duobehandlingsrum. Dessutom ingår en fotkur de lux-behandling på 50 min där du och din vän kopplar av i sköna korgstolar med fotbad, fotpeeling, fotmassage samt en lyxig hand-, nack- och hårbottensmassage och njuter av den vackra utsikten. På spaavdelningen bjuds ni på en läcker frukt- och juicebuffé.

Pris: 3490,-/person

  

Just därför är jag med och tävlar om detta Wellnesskort hos Spot and Tell värde 2000kr!!

Av Sara Eriksson - 20 september 2010 08:07

Jag är med och tävlar om TRE stycken valfria vinter


Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards