Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Sara Eriksson - 16 september 2010 11:18

Klara har skaffat sig en ny sysselsättning i dag. Vilket är att stå i soffan och balansera. ( som en surfare)


Hon tycker hon är jätte duktig och blir sjukligt mallig, skrattar som en tok när hon ramlar på rumpan. Vi har ganska hårda dynor i vår soffa som alltså inte ger med sin runt hennes små fötter och då blir de ju extra vingligt, hon kniper med tårna så hela fötterna är alldels vita. Ska försöka få en bild på de senare men just nu vart hon lite trött och kikat på tv  några sekunder.


Sekunder är annars allt sin finns i hennes huvud nu, hon är alltså inte stilla i många sekunder. Hittar hela tiden på nya saker och det är saker hon INTE får göra. Ibland är hon faktiskt lite till salu!!

Av Sara Eriksson - 16 september 2010 11:00

Emma V skickade mig en utmaning att skriva 5 sanningar om mig själv!

1. Jag är sjukt mörkrädd sedan jag vart gravid, spec sedan vi flyttade hit till Njutånger. (kan vara pga det knakar i hela huset på kvällarna)

 

2. Jag älskar barn (bebisar).

 

3. Är liv rädd för kossor. (som inte sitter fast) hmm, ja jag gick Nytorp jag vet!

 

4. Hatar att dammsuga. ( Jockes jobb i hemmet)

 

5. Gråter mig till sömn väldigt ofta utan att han brevid hör. Saknaden av min älskade Magic(min första häst) är stor. Vi delade allt, finns ingen som stulit mitt hjärta som han gjorde. RIP Magic Malela!

 

( här skulle jag egentligen utmanat 5 st, men dom som vill kan väl göra denna utmaning i stället)

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards