Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Sara Eriksson - 18 september 2010 20:46

Den stillsamma nattningen är ett minne blott!!

Den senaste veckan har Klara gjort allt för att inte hon ska behöva sova själv i sin säng.


Ikväll har hon dock lite ont i magen tror jag, har kommit små bajs blöjor istället för hennes smockfulla blöjor.

Hon somnade själv i sin säng och sov 30 min Jocke och jag hann lagomt städa och plocka undan allt inför damsugning och skurning i morgon innan hon vaknade och gall skrek. Hon som alltid brukar ställa sig i sängen låg istället på rygg och drog benen mot magen och sträckte ut dom hela tiden. Hon fick komma upp och goas och tröstas sen ner i sängen skrek som en stucken gris sen när Jocke gick dit så hade hon bajsat ett yttepytte lass. Bara att byta.

Tror även det är en hörntand på G kände i munnen eftersom hon inte gärna har tutten i några längre stunder kände efter och hon var svälld och vart ännu mer ledsen då. Gav henne en alvedon så fick hon sitta med mig i soffan tills hon slappna av och somnade men när jag la henne i sängen igen så vaknade hon och hon somnade precis efter 10 min gallskrik.


Ska även tillägga att hon skrek under hela blöjbytet och en stund där efter!!(trött i örat nu)


SUCK!! Var tog den goa Klara vägen som älskade sin säng!!

(Nu ska vi avnjuta lite räkor och vitlöksbaugett!!)

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards