Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Sara Eriksson - 23 september 2010 21:29

Sitter i soffan och kikar på After Dark med Babsan, jag är ju ett litet After Dark fan av mig:):)


Är sugen på något, frågan är bara vad jag vågar äta för att inte få ett sånt där jäkla (?)gallanfall(?) igen..


Imorse vaknade jag nämligen kl 6 av att jag hade så jäklans ont i magen strax under mellangärdet och sedan spred sig smärtan bak i ryggen och längre ner i magen. Magen vart stenhård och fylld av gas.

Jag kved, vred och vände på mig i sängen var tvungen att väcka Jocke för att få lite tröst. För någon dag sen fick jag också ett sånt anfall men de försvann på engång. men de här höll i sig från och till i 3 timmar. sprang på toaletten kändes som jag skulle göra i byxan.

Pratade med min mamma om de ikväll och hon trodde de var gallan alltså att de finns stenar i gall"blåsan". Mamma hade de när jag var lill liten minns de inte själv, men hon beskrev hur de var och precis så hade jag de i morse. Antar att jag måste uppsöka läkare om de inte blir bättre, men inget blir väl bra av sig själv antar jag!!! Mamma trodde att de kunde vara ärftligt så alltså har jaf ärft de av min mamma.

Tänk om ändå allt kunde få flyta på. Blir som vi vill någon gång!! Men nej, livet är inte en dans på rosor!!!



Av Sara Eriksson - 23 september 2010 21:04

Jag vart precis helt överlycklig jag hade vunnit en jätte snygg tunika från Polarn&Pyret trodde jag ja!! När de stog en minut kvar så klickade jag på mina köp och där låg den, sen helt plötsligt var den borta!!! Någon annan hade alltså vunnit den i sista SEK!!!!


     

( Egentligen kanske den inte var värd de 155 kr den gick för men jag vart verkligen kär i den)


  

( Annars så vann jag iaf denna kjol också från POP för 48 kr knappt använd)


Håller även på att buda på täckbyxa, jacka och fleece jacka.

Byxorna är uppe i 160kr och vinterjacka och fleece jackan i 170 kr.

Dessutom är dom endast använda i vagn.

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards