Klaras mamma Sara

Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Morgon mys!!

Av Sara Eriksson - 14 september 2010 12:15

Ja de har vi haft idag och Klara slocknade till och med. Vi vaknade vid 9 och myste och busade i sängen sedan hon ätit lite välling. Fråga mig inte varför hon fick välling kl 9 men de gick som av bara farten att göra välling.

Busade på för fullt och Klara helt plötsligt bara lägger sig ner på mig och gosas och pang på slocknar hon. Och hon sover fortfarande. Hon somnade runt 10:30 så snart 2 timmar har de gått.... Lite tröttis i dag och snorig, alltså en sjuk flicka igen. SUCK tredje gången på 3 veckor.


Nu har jag nyss ätit lite frukost och sitter och surfar runt.

Väntar på att sambon ska sluta jobba så vi kan åka till Skarplycka och hämta lite äpplen och göra en äppelkaka tänkte jag.

 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

15 september 2010 20:31

Ja, nu är det inte långt kvar till Klaras 1 års kalas :) Tänkte höra om vi kunde komma och gratta henne nästa helg? Kör ihop sig lite denna helg och vardagarna funkar ju inte bra precis, så blir bäst för oss nästa helg :p

http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Sara Eriksson

15 september 2010 20:33

Ja visst kan ni komma då istället. Blir nog fullt hus både söndag och måndag.

Ni får gärna komma på lördag om ni hellre vill de?


 
Emma Viklund

Emma Viklund

18 september 2010 10:05

JA, nästa lördag (om en vecka) kommer vi gärna :D Ååå, tänk att Klara snart blir 1 år

http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Sara Eriksson

18 september 2010 20:46

Ev ska Jocke jobba nästa lördag, så passar nog bättre med söndag om de passar er?

Ja helt sjukt och vilket jobb det är med födelsedags kalas.. ooo my gud!!
Ska städas, bakas, fixas presenter handla andra grejer och blåsa ballonger och så.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eriksson - 18 maj 2011 21:49


Ni glömmer väl inte bort att kika in i vår nya blogg!!http://blogg.alltforforaldrar.se/mammasara/     ...

Av Sara Eriksson - 3 maj 2011 13:49

Tänkte bara tala om att jag håller på att byta bloggsida för att se om jag kanske kan få tillbaka lite blogg lust. Men jag vet att i vår/sommar kommer bloggen att ligga åt sidan ganska mycket men jag ska försöka, ni är ju flera stycken som tycker jag...

Av Sara Eriksson - 4 mars 2011 06:44

jag blir så arg bara för att både jag och klara får sova hur länge vi vill i dag så är vi vakna nu. Jag vaknade kl 6 och klara vaknade för 10 min sedan nu ligger vi i sängen och myser....

Av Sara Eriksson - 19 februari 2011 22:07


Var till Söderhamn i torsdags för att köpa en bilstol till Klara som hon ska ha i pappas bil. Den var ju slut såklart, men Jockes arbetskamrat hade en stol som vi skulle få köpa, som dom knappt användt. Så då blev vi ju 1200 kr rikare istället för 20...

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 11:04

        Jag är egentligen emot bikini och badräkt på SMÅbarn, men den här var bara sååå fin och behöver ju inte använda överdelen. (även om den var supersöt)       Dom här hängselshortsen kommer att finnas i Klaras graderob i sommar det är ...

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards