Klaras mamma Sara

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Mörkret är här för att stanna.....

Av Sara Eriksson - 30 september 2010 20:29

Helt sjukt vad fort de blir mörkt på kvällarna nu! Vid 17:30 satt vi och fikade med lite gäster här hemma och Jocke och Peter åkte iväg en sväng medan vi mammor och barn stannade hemma och busade. Jocke och peter var borta i ca 1 timme och när dom kom hem vid 19:15 var de ju nästan svart ute. Och iaf 15 min senare var de kolsvart för då tände jag lite ljus..


Heltsjukt vart tog sommaren vägen!!!


Annars idag har vi inte haft så mycket för oss Klara och jag var till enånger för att ta ett kraft tag med hästen.. Även om Monka tog min häst efter att ha brottats med sin så hon var slut i armarna. Jag gjorde inte så mycket med min alltså men han fick träns på sig och gick lite med då, så nu ska vi ta hem honom till veckan och då ska de börjas på allvar. Töm körning och så småning om inkörning. Ska även köpa en gjord till selen får inte glömmas!!!


 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

30 september 2010 22:14

Ja, riktighöst nu... Imorgon är det ju 1 oktober. Vintern närmar sig med stora steg!!

Buspalatset imorgon nu då? Jag och Viggo tar 11 bussen in till Hudik. Så ses vi runt 11:40 på stan kanske? Kunde vi åka med er upp till buset om ni lånar extra stolen?

ska bli roligt att ses igen

http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eriksson - 18 maj 2011 21:49


Ni glömmer väl inte bort att kika in i vår nya blogg!!http://blogg.alltforforaldrar.se/mammasara/     ...

Av Sara Eriksson - 3 maj 2011 13:49

Tänkte bara tala om att jag håller på att byta bloggsida för att se om jag kanske kan få tillbaka lite blogg lust. Men jag vet att i vår/sommar kommer bloggen att ligga åt sidan ganska mycket men jag ska försöka, ni är ju flera stycken som tycker jag...

Av Sara Eriksson - 4 mars 2011 06:44

jag blir så arg bara för att både jag och klara får sova hur länge vi vill i dag så är vi vakna nu. Jag vaknade kl 6 och klara vaknade för 10 min sedan nu ligger vi i sängen och myser....

Av Sara Eriksson - 19 februari 2011 22:07


Var till Söderhamn i torsdags för att köpa en bilstol till Klara som hon ska ha i pappas bil. Den var ju slut såklart, men Jockes arbetskamrat hade en stol som vi skulle få köpa, som dom knappt användt. Så då blev vi ju 1200 kr rikare istället för 20...

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 11:04

        Jag är egentligen emot bikini och badräkt på SMÅbarn, men den här var bara sååå fin och behöver ju inte använda överdelen. (även om den var supersöt)       Dom här hängselshortsen kommer att finnas i Klaras graderob i sommar det är ...

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards