Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Sara Eriksson - 2 juni 2010 12:52

JA det är bara yoitförnamnet av vad det är här där jag sitter just nu!!

Ute på bron, medan Klara sover i vagnen. Hon vart helt slut efter att vart och sjungit och kryrpit runt bland barnen och snällt delat ut en massa pussar!!


Jag sitter och funderar vad jag ska ta och hitta på för något!


Vart ju inge Emma&Viggo igår för dom hade lite andra planer. Istället ringde min pappa och sa att jag kunde komma in med bilen så skulle dom fixa framvagnsinställningen på den eftersom den har slitit så jäkligt på däcken.

Sagt och gjort for jag in till staden och lämnade bilen tog en liten promenad ner på stan och mötte mamma/mormor och lilla Norah (Thessa pluggade) vi kikade i lite affärer och sen vart jag bjuden på Lunch på HotChili åt nå grillad kyckling med jordnötsås, kyckligen var god men inte såsen!


Nu är vaknar Klara med bäst att plocka upp henne innan hon hoppar ur vagnen själv!



Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards