Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Sara Eriksson - 4 juni 2010 22:33

Tänkte testa de här med mobil bloggning nu när jag efter 1 år äntligen satt i gång internet på min telefon också:) hittade denna söta bild på Klara när hon var 5 månader och precis lärt sig att sitta. Gullhöna!!

 
Av Sara Eriksson - 4 juni 2010 20:13

Ja igår var vi ner till Gävle sjukhus med Klara för att kolla upp hennes tumme som hon har lite problem med.

Vi träffade en jätte bra (svensk) läkare, han pratade med Klara och var jätte härlig, förklarade för oss allt om hennes tumme och de kommer tyvärr sluta med en operation, hela operationen kommer ta ca 10-15 min.


Det som har hänt är att ett ledband som går över en sena har fastnat i senan.

Det händer på barn, men det är oftare att de händer på vuxna människor spec om de vart en inflamation i tummen så de blivit trångt där.


Operationen tar som sagt inte lång tid och det dom kommer göra är att dom bara delar på ledbandet och sedan kommer de växa ihop av sig själv. Hon kommer att få röra på tummen på engång och behöver inte ha något gips eller sånt.


Operationen kommer ske inom 30 dagar!


JAg känner mig jätte nervös, min lilla flicka ska sövas och ligga på ett operationsbord. Småbarn ska inte vara sjuka och ligga på sjukhus eller få några skador över huvudtaget!!

Jag kommer vara så ledsen när jag ser henne sövas ner, kommer inte klara av de.

Redan nu rinner tårarna när jag tänker på att hon ska ligga där helt okontaktbar!


Nej nu måste jag sluta skriva!!



Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards