Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Sara Eriksson - 1 juni 2010 07:09


  

Vet ni att det här är MIN lille bebis!!

    

Eller hon är visst ingen bebis längre!!

Hon verkar ha samma sysslor som sin mor har

Dammsuga, dammsuga!

  

Dålig bild men hon var bara sååå söt på den!!

Så här tokig är hon för de mesta!!

Klaras riktiga JAG alltså:) 

Om inte annat så är de mamma som är tokig och de smittar av sig!!

Av Sara Eriksson - 1 juni 2010 06:54

Ja morgon kan man verkligen säga, puuuh. Är egentligen ganska trött just nu, men det är KOKHETT i sovrummet och de kommer alldeles för mycket bilar på E4 vid denna tid så det går inte att ha fönstret öppet och fläkten som står på skrivbordet är alldels för högljudd!!

NEJ, vad sägs om ett hus i skogen kanske!!!!

TYSTNAD!


Sitter och funderar vad Klara och jag ska göra idag, inte kommit fram till något bra, sitter och funderar om man ska slänga iväg ett litet sms till Emma & Viggo höra vad dom gör idag, kanske man kan ta sig en sväng dit, så småttingarna får leka lite. Och vi får surra lite :)

Antar att dom redan är vakna, men väntar nog lite till innan jag skickar iväg.

Klara måste ju ändå vakna, äta frukost och klä på sig innan vi kan åka!


Igår var vi hemma på fm, Klara sov ynka 30 min ute i vagnen sen vid 11:15 så hämtade vi mamma/mormor i Iggesund, eftersom Jocke lånat en bil och Emma/syster skulle ha den andra. Sen spenderade vi 2½ timme där Klara passade även på att sova i 30 min innan vi åkte vidare till Iggesund och föräldragruppen, trevligt trevligt.

VI kom hem vid 16 efter att handlat lite också på Coop Konsum, vart en härligt kycklingsallad till middag, men pasta,sockerärtor,fetaost,soltorkade tomater, vanliga tomater, purjolök, gurka och sallad. Hällde även på vitlöksspaden från de soltorkade tomaterna. Vart riktigt gott!!!

När Klara och jag gjort i ordning salladen och Klara ätit sin middag så gick vi ut, gungade och myste i gräset. Sedan tog vi en promenix för Klara skulle bara gå gå gå hela tiden. Så vi gick till postlådan ca 50 m men det är ju jätte långt för de där korta benen och för min rygg med eftersom man går som en metkrok och håller i händerna eller hon håller i mina händer.

Klara vart helt överlycklig när hon fick sitta på axlarna när vi vände, hon böjde sig ner åt sidan så hon såg mig och så skulleh on pussas, och så skratta hon gjorde så säkert 7-8 ggr innan vi kommit in på gården igen.

MAMMAS SÖTUNGE!!!



Man kanske ska passa på att göra sig färdig nu när hon sover, duscha, klä sig och sminka mig lite.



Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards