Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Sara Eriksson - 12 juni 2010 14:02

Vilket jäkla väder vi fått i dag. Jag vill ha som i torsdags ju!!

 med 23 grader varmt och stekande sol HELA dagen lång!!


Ja igår var de student för syster och kusin, riktigt trevlig kväll. Även om jag saknade Klara alldeles för mycket, men ändå skönt att hon inte var med, är ju lite styrigt när de blir så mycket folk (60 pers) Och hon ska vara ÖVERALLT!! Dom har ju ändå inget nöje av att vara med på sånna tillställningar med alkhol och hög musik när dom är i Klaras ålder. Klara hade de bättre hos farmor med en massa mys!


Men som sagt de var trevligt, även om jag tog de lugnt för någon av oss måste ju köra i dag också! Såklart så är de jag de.

Men studenterna fick en massa presenter och vi njöt av god mat och dryck, för att inte tala om den underbara trubaduren. En massa bra härliga låtar spelade och de sjöngs en hel del.

Kl vart nog närmare 3 innan vi kom i säng så är lite trött i dag, hade en djävulsk huvudvärk för någon timme sen, ingen bakfylle värk utan mer trött värk, så fort jag rörde mig så bara högg de i vänster sidan av huvudet.


Nu har ajg preis duschat och ska klä mig, försöka få upp Jocke ur sängen för att sedan åka in till stan och hämta Klara, sedan blir de fotografering på balen!


Nej väcka Jocke var de ja!!


Märkte att de int funkade att lägga upp någon film på MMS iaf, men men, har en hel del bilder i kameran så får se om jag hittar några bra där,


Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards