Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Sara Eriksson - 8 juni 2010 22:41

Ännu en kväll där jag är mega trött!!


Idag har vi vart och hälsat på Jockes kompis i Rogsta som har en pojke som är 20 dagar yngre än Klara. Roligt att träffas när dom är lika gammal nästan, även om han är efter Klara i sin utveckling för Klara blir genast så gammal när vi träffar den familjen, och Klara kan så mycket.


Kvällen har jag och Klara tillbringat i Skarplycka och Klara fick en Volvo napp av morfar som han tagit hem från jobbet! Gull!

Jag gjorde en rabarberpaj där som vart mindre god, jag frågade om jag skulle sockra rabarbern, ja men inte så mycket sa mormor, och då sockrade jag inte så mycket, och jäääklans vad surt de vart! Vi åt glass med paj istället för paj med glass :)


Upptäckte just att skattepengarna kommit in på kontot och i morgon ska vi nog åka in och kika efter lite student kläder, Jocke ska ha nya jeans och jag tror jag ska köpa jeansshort och en typ tunika aktig top.


Sedan ska vi ju köpa present också, och frågan är bara vad, har lite funderingar men njae kanske inte fungerar ändå!


Har försöt hittat en bild på Volvonappen men hittar ingen ska försöka få någon fin bild på den i morgon.



Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards