Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Sara Eriksson - 30 juni 2010 22:14

Allt bara rusar fram helt otroligt hur en liten människa utvecklas sååååå fort!


Klara 9månader10dagar

 

Säger: Pappa, häst, mammammm,heeeej

Kan: Åka runt på rumpan/benet, kryper när de behövs

Går när hon håller någon i handen (en hand)

Vinka och pussa när man ber om det

Stänga dörrarna

Vet var tutten, lampan, hästen, pappa, mamma och mormor är.

Har två tänder fram i nedrekäken.


Såklart en massa mer med!!!


Bara sedan midsommar har hon fått en tand och lärt sig att gå när hon håller i en hand istället för båda händerna.


Klara älskar allt i frukt och bär väg! Bla smultron är hon helt tokig i men vem är inte de liksom!

Hon älskar att rida, skrattar och ler som en tok!

Tycker om alla djur som finns i hennes närhet, katter,hundar, kossor och hästar!


Av Sara Eriksson - 30 juni 2010 22:06

Idag har Klara och jag vart på Kyrkis en sväng, sedan vägrade Klara sova så vi åkte en sväng med bilen vilket resulterade till en stads resa. När Klara sovit i ca 40 min så visste jag inte längre vad jag skulle kolla på så då åkte vi upp på DollarStore och kikade runt lite, sedan åkte vi på Elgiganten för jag hade ett present kort på 500 kr där.


Där hittade jag bla en rakapparat för tjejer/kvinnor och sen den lilla plattången från OBHNordica som jag suktat efter VÄÄÄÄLDIGT länge!


    

199 kr


 

299 kr

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards