Klaras mamma Sara

Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

dagen onsdag

Av Sara Eriksson - 9 juni 2010 21:23

Ja nu är de onsdag igen, tycker det alltid är onsdag eller fredag nu för tiden!


Idag har vi vart i stan shoppat lite nya kläder bla 2 tunika/klänningar på Gina Tricot, en klänning på Lindex, jeansleggings och ett par svarta på Åhléns även en tröja åt Klara och en kofta till mig fick följa med därifrån.

Jocke köpte skjorta och jeans på JC sedan fick han en röd snygg keps av mig på Intersport.


Nu sitter jag här och känner att jag spenderat för mycket pengar idag.


Just de Klara fick en tamburin och en svart Brio Lära gå vagn också.

Jäklarns vad hon har racat med den här nu. Hon kom även på att de gick att backa den, men hon kom inte på att hon lära backa själv så då åkte hon på rumpan. Var ju skit kul att åka i den också.


Nu försöker vi söva ner henne men hon är inte på sov humör just nu. Hon har vart uppe alldels på tok för länge om kvällarna nu på senaste månaden.

Men i morse sov hon länge, fast hon vaknade för välling runt 05:30, sedan vela hon inte ligga i sin säng så då fick hon sova med oss och slocknade och sov till 10 alltså och jag med för den delen. Vi vaknade till när pappa klev upp vid 9 men somnade om på engång. SKÖNT!!!


OJoj så mycket text de blir nu för tiden. Vart så dåligt med bilder nu på senaste! Ska bättra på mig jag lovar!!

 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

9 juni 2010 22:57

Vad roligt med massa shopping :D Skönt att få sova ut till kl.10 :D

Sv: Ja, får se hur vi gör imorgon? Har inte bestämt mig än faktiskt... Men jag slänger i väg ett sms om jag vill på stan imorgon :) Vi är ju fortfarande lite småförkylda! :/ Hoppas allt är bra med er nu? Så drygt då man ska bli sjuk mellan gångerna man ses, vill ju ses ofta ju! :) Kram Emma & Viggo

http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eriksson - 18 maj 2011 21:49


Ni glömmer väl inte bort att kika in i vår nya blogg!!http://blogg.alltforforaldrar.se/mammasara/     ...

Av Sara Eriksson - 3 maj 2011 13:49

Tänkte bara tala om att jag håller på att byta bloggsida för att se om jag kanske kan få tillbaka lite blogg lust. Men jag vet att i vår/sommar kommer bloggen att ligga åt sidan ganska mycket men jag ska försöka, ni är ju flera stycken som tycker jag...

Av Sara Eriksson - 4 mars 2011 06:44

jag blir så arg bara för att både jag och klara får sova hur länge vi vill i dag så är vi vakna nu. Jag vaknade kl 6 och klara vaknade för 10 min sedan nu ligger vi i sängen och myser....

Av Sara Eriksson - 19 februari 2011 22:07


Var till Söderhamn i torsdags för att köpa en bilstol till Klara som hon ska ha i pappas bil. Den var ju slut såklart, men Jockes arbetskamrat hade en stol som vi skulle få köpa, som dom knappt användt. Så då blev vi ju 1200 kr rikare istället för 20...

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 11:04

        Jag är egentligen emot bikini och badräkt på SMÅbarn, men den här var bara sååå fin och behöver ju inte använda överdelen. (även om den var supersöt)       Dom här hängselshortsen kommer att finnas i Klaras graderob i sommar det är ...

Ovido - Quiz & Flashcards