Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sara Eriksson - 11 oktober 2010 14:23

Att Viggo ska få en lillebror och att min syster ska ha en till liten så jag får köpa lite bebiskläder snart:):) Löve IT!!


       

  

hittade lite fint på bla lindex,kappahl och gangstar.

Av Sara Eriksson - 11 oktober 2010 13:34

Klara vaknade vid 8:30 i morse så vi myste lite i sängen, ja inte många sekunder för Klara vill inte vara stilla.  Vi klädde oss och gjorde oss redo för dagen som än så länge bestått av kyrkis. Var ett tag sen vi var där nu så var skönt att komma dit och Klara fick leka av sig ordentligt med resten av barnen. Även om hon inte lekar för hon ska ha fullkoll på allt som alla andra gör om dom så fikar, leker, ritar eller kör dockvagn.


Vi kom hem vid 12:30 och Klara fick i sig lite lunch och knoppade in direkt i sängen efter de så hon har sovit i snart 50 min. Jag har plockat ur/i diskmaskin och startat en maskin med tvätt.

Kan någon förklara för mig varför tvättkorgen ALDRIG minskar. Ofta kör vi 1 maskin per dag eller varannan dag eftersom vi inte har nå bra ställe att torka tvätten på. Helgerna brukar vara tvättfria oftast kan bero på de nu.

Men så jäklans med kläder hinner man väl ändå inte använda på en helg och Klaras kläder tar ju ändå inte stor plats i tvättkorgen.

föresten så är de bara jag kan starta tvättmaskinen i detta hem verkar de som.

Annars blir de bara kläder åt honom själv!!! SUCK KARLAR!!!


Skulle behöva damsuga och torka golvet, men de tar vi när pappsen kommer hem han ska ju göra något han med. Sen ska han även få döda äckliga SPYflugor i vårt sovrum. Som letar sig in när de blir soligt eftersom vårt sovrum ligger i söderläge så blir de väldigt varmt där och då verkar som trivas när man har fönstret öppet. Även att en letat sig in hit till vardagsrummet... blääääää!!!! Skit stora äkliga!!

Ovido - Quiz & Flashcards