Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sara Eriksson - 20 oktober 2010 21:44

  Blåa ögon,ljust hår
Böjda fransar, en salt tår
Röda kinder, goa lår
Gulliga fötter, söta tår


Jag ser dig när du sover
så lätta andetag.
Vill ligga här bredvid dig
när natten blir till dag.


Du ligger tätt intill mig
din hud är mjuk och varm.
Jag känner sådan lycka
att ha dig i min famn.


I morgon när du vaknar
då vill jag se dig le,
förväntansfullt mot världen
och allt vad den kan ge.


Vill skydda dig mot ondska
och finnas där för dig.
Att stötta dig i livet
är ett löfte ifrån mig.


Men fortsätt nu att sova
min underbara tjej
För ännu råder natten
och jag vakar över dig

Av Sara Eriksson - 20 oktober 2010 19:40

Japp IGEN känns de som, men de var ju ett tag sen Klara var sjuk ändå. För denna gång är de hon som är mest sjuk.

Snoret rinner, ögonen rinner och febern har knackat på dörren och kommit in dock stannat på 38,2 än så länge.


Hon fick sig ett litet bad innan hon klev ner i sin säng. Under badet var the Big time happy girl. Men sen när vi måsta smörja in ryggen, kolla febern, peta in en alvedon, torka näsan och spray lite nässpray då var de ingen happy girl längre.. men när vi letade tutten/nappen då jäklan vart de fart, sprang runt som en toka och ropade Tuttetuuuuttetuttttttte , ja något liknande iaf..


Vilda protester sedan i sängen och alla ringde såklart till mig precis då så vart hon störd av de och sen så dög de inte att äta välling. Hennes bästa mål på dagen annars.... Bukar inte kunna somna utan sin välling...


Nej nu ska jag förbereda soffan för Bonde söker fru.

För det är väl ikväll:9

Av Sara Eriksson - 20 oktober 2010 12:53


Dessa tre härlig heter hittade jag på lindex sida.

Kan då säga att iaf koftan kommer bli Klaras till jul.

Kanske jeansklänningen med.

DOCK SÖTA KLARA:)


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards