Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Sara Eriksson - 19 oktober 2010 23:58

Har haft en sjuk halsbränna ikväll. Kan inte fatta ända sedan jag var gravid med Klara så har jag haft halsbränna.

Visst jag har inte alls lika mycket som när Klara låg i magen, men fullt tillräckligt att de är riktigt obehagligt.


Trodde den försvann med vinden liksom, försvann med Klara eller hur man ska säga.


Idag så fyller iaf min lillasyster Emma 19år så har vart i Skarplycka på kalas ikväll jag och Klara.

Först mat: Potatisgratäng och älgstek. mmmmmumms (mitt i maten kom halsbrännan)

Sen fika: Toblerone cheesecake(?) ricecrisp tårta,choklad bullar, mm.

Gött sörru!!


Av oss fick hon 2 st olika Te sorter från ombonat och presentkort på IKEA.

Av Klara fick hon en Lakrits rem/stång.

Klara räckte själv fram paketet men någon kram fick då inte Emma då fick de va nog!


Annars har vi spenderat lite tid med Bella inne i stan idag hon åker ju till Marocko på typ torsdag tror jag...TREVLIG RESA GUMMAN!!

Av Sara Eriksson - 19 oktober 2010 23:16

Jag tror faktiskt Norah tycker om sin faster!!

Faster tycker iaf om henne väldigt mycket!

 

  

 

  

 

 

Hon verkar gilla sin kusin också eller iaf hennes fot!

Klara skulle vara så go hela tiden och kramas med Norah så dom hade ett litet kramkrig där! 

Klara försökte även sätta sig på Norah när jag bad henne sätta sig brevid henne så jag skulle få fota lite.

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards