Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Sara Eriksson - 28 oktober 2010 20:47

I morgon ska jag och Klara åka till Birsta med en massa mammor och barn. Emma och Viggo åker med oss från Harmånger.


Så i möra ska de shoppas lite granna:P:P:P

Hittade en tunika på kappahl jag är sugen på och sen ska de köpas en jacka till Klara också, om dom har den i Sundsvall då.

Sen ska vi även kika på skor. På ikea ska jag köpa ett till täcke och en till kudde till Klara. Blir säkert något mer också.. Skömnt att gå med tjejer istället för tråkiga pappaJocke som bara springer igenom ikea!


Så nu blir de natta för att kliva upp tidigt inför veterinären kl 8...

Av Sara Eriksson - 28 oktober 2010 20:47

I morgon ska jag och Klara åka till Birsta med en massa mammor och barn. Emma och Viggo åker med oss från Harmånger.


Så i möra ska de shoppas lite granna:P:P:P

Hittade en tunika på kappahl jag är sugen på och sen ska de köpas en jacka till Klara också, om dom har den i Sundsvall då.

Sen ska vi även kika på skor. På ikea ska jag köpa ett till täcke och en till kudde till Klara. Blir säkert något mer också.. Skömnt att gå med tjejer istället för tråkiga pappaJocke som bara springer igenom ikea!


Så nu blir de natta för att kliva upp tidigt inför veterinären kl 8...

Av Sara Eriksson - 28 oktober 2010 11:23

Medan jag tar igen mig i soffan så smaskar Klara på ett äpple och kikar på mamma mu:)

 
Av Sara Eriksson - 28 oktober 2010 10:19

Sjukt trött och slut i kroppen, mensvärk till tusen och huvudvärk för miljoner personer!


Klara river i kastruller och luckan under ugnen där plåtarna finns, kaos i köket!!

Hennes ALLA leksaker duger tydligen inte längre. Hon drar och sliter i allt hon inte får. Hur bär man sig egentligen åt dessa dagar då humöret inte är som de borde vara och Klara vägrar att lyssna. Eller hon lyssnar aldrig för hon bara hån skrattar åt en och fortsätter med något annat hon inte får göra.


Det hjälper inte hur mycker man än säger NEJ Ajjajj, lyfter bort henne, håller i henne tills hon vrider och skriker för att hon sitter fast.


HUR GÖR MAN !?!?!?! Det ger liksom aldrig resultat! När vi säger åt henne!


Ovido - Quiz & Flashcards