Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Sara Eriksson - 18 oktober 2010 22:46

(Klicka på bilden för att komma till tävlingen)  

Av Sara Eriksson - 18 oktober 2010 13:28

Nästa onsdag är de dags för fotografen  (27/10)....


Pappa jobbar fm så hanfår smita i från några minuter, för vi hade även tänk att mamma o pappa ska vara med på någon bild. Hoppas man gör sig bra på bild då...


Ringde nyss och bokade klipp dit hos systeryster också blir den 25e klipp+färg för mig och klipp för Jocke..

Jag som inte färgat hemma på flera år för än jag gjorde de hemma nu sist i september märker tydligt att de inte är samma sak,, kan kanske bero på att mitt hår är ganska slitet också eftersom jag inte klippt mig sedan typ maj hehe..

Men känns iaf som att färgen håller sig mycket bättre hos frisör än vad den gör när man färgar själv hemma...


Så nu ska jag klicka i lite färg när jag ändå är hos frissan liksom.. Funderar bara på vilken färg jag vill ha, för känner att jag vill ha någon annan än den Cappuccino färg jag har nu.. Ja färgen heter så men den är lite mörker än Cappuccino tycker jag..

  

Gillar denna färg med lite vinröda slingor i.

 Blir så mycket mer liv och fräschare med slingor...


  

Gillar denna frisyr starkt även om jag kommer bli crazy på luggen för ögat hela tiden!!

men tänk denna frisyr i färgen ovan och med flera tunna vinröda slingor!

Vore inte de snyggt då?






Ovido - Quiz & Flashcards