Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Sara Eriksson - 13 oktober 2010 18:19

Jag som lovade att bättra mig och blogga mer med fler bilder!!

Iof så har de ju sin orsak att jag inte har kunnat/orkat blogga något denna vecka.


Jag lär nog erkänna för mig själv snart att det är dags att ringa Farbror doktorn. min mage är inte som den ska. Fick ännu ett anfall i morse strax efter att Jocke åkt till jobbet.. Som tur var gick de över, men såklart vaknade Klara så då fick jag trängas med henne i sängen. Förstår inte att när vi ligger alla 3 i sängen så är de mer plats än när Klara och jag ligger själv i den.


Igårkväll hjälpte vi iaf pappa/morfar plasta in 22 st halmbalar som tagit värme..

Klara åkte traktor i nästan 2 timmar i streck. Gissa om hon var glad eller!! Satt i traktorn och log som en tok och vinkade ut till morfar som satt i andra traktorn!

Ja Morfars flicka var de ja!


Och idag har Klara och jag vart på kyrkis, vart en promenad eftersom pappa hade bilen.

Sen har de väl inte hänt så mycket mer Klara är mer vild än tam vilket hon vart i 1½ vecka nu... Blir matt bara av att se henne och av att jaga runt henne!!

Tänkte mig att hon skulle sova när vi kom hem från kyrkis men hon sov ynka 30 min när vi gick hem och medan jag bytte om och tänkte ta tag i alla kläder jag tänkte lämna in på klädbytar dagen så det får jag väl göra en annan dag antar jag.



Av Sara Eriksson - 13 oktober 2010 14:15

  

Ovido - Quiz & Flashcards