Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Sara Eriksson - 25 oktober 2010 22:00

  

Denna underbara kjol vart de till lill tjej när hon ska till fotografen, en vanlih rosa långärmad topp till med lite puffärm på.

Men eftersom jag inte hittade några rosastrumpbyxor till så funderar jag på att byta ut tröjan till en vit och sen köpa den söta väst till också.

Hade 50 kr presentkort på H&M också så jag betalade endast 99 kr för både kjol och tröja. bra pris tycker jag.


  

Fast är rädd att de ska bli lite för mycket samtidigt med västen.

VAD TROR NI?!

Av Sara Eriksson - 25 oktober 2010 21:37

Eller ja riktigt och riktigt vet jag inte för mitt riktiga hår är ju blont. Men iaf så har jag vart till frissan (syrran) i dag och fått mitt hår fixat. Blev betydligt mörkare och de blev vinröda slingor i. I LIKE IT!!

 

Har blivit dåligt med update i helgen. Klara fisan har nämligen vart sjukling och krävt en heldel uppmärksamhet. Vi var och badade på fredag em när vi kom hem från stan, hon var ju snorig men inget mer, men sen på natten kom de 40,1 graders feber.. Men lika glad för de var hon när hon vaknade vid 2 tiden och var verkligen SKÅLL HET hon skulle trots febern leka och snacka en massa gojja mitt i natten liksom. Ja jag har en lite konstig dotter!! Men älskar henne för de!

Lördagen rullades på med 39 graders feber och snor till miljoner, tog oss en biltur för att försöka få henne sova en stund. hon sov i 45 min iaf alltid något.

Slocknade sen på kvällen i pappas famn, hann inte ens reagera på att hon började bli trött för än hon slocknade så medan hon sov så bytte vi blöja och petade in en liten alvedon sup. Inte en reaktion under allt bök och alla lyft hit och dit. SUper trött var namnet!

Söndagen var de 38 grader på tempen skippade alvedonen och hon piggnade på sig mer och mer, på eftermiddagen var febern borta. Och de var fullrulle ännu mer full rulle kanske man ska säga.


Blir era barn överaktiva när dom har feber?!

Antar att de är för att hon blir trött av febern.( jag blir iaf)

Så hon blir övertrött och hinte slappnar av.


Ovido - Quiz & Flashcards