Klaras mamma Sara

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2010

Sorry för igår!

Av Sara Eriksson - 9 oktober 2010 09:03

Igår vart de inte vidare till update,men de hade sin anledning.

 

Klara vaknade först när Jocke kom hem och la sig.(torsdag natt) Somnade sen i vår säng efter mycket om men. Jag hade världen huvudvärd så jag mådde illa. Vaknade sedan vid 3 tiden igen av att jag hade såååå jäklans ont i magen fck ränna på toaletten miljoner triljoner gånger kändes de som.  vred och vände mig i sängen så  gott de gick med en Klara som delar kudde med mamma.

Hon vaknade såklart pappa gjrde välling(mot våra principer inge välling på natte) Klara somnade iaf i sin säng och jag fick mer utrymme i sängen gick på toa igen.. och sen kunde jag somna om och vakna vid 8 tiden.


Kände mig mycket bättre när jag klev upp men sen kom de tillbaka och jag var tvungen att ställa in planerna för dagen. Hämta häst och buspalats.

Efter lite frukost vart jag bättre igen och vi tog tag i att hämta hem hästen iaf. Tänkte åka på buspalatset men då kom de som en våg tillbaja var helt slut så då måsye vi bara hemma med pappa istället..


Kände mig ganska bra i magen resten av dagen till att kvällen kom lagom till idol.

Då var de bara att börja springa på toa igen och nu lära jag även göra nr 3 (genom munnen alltså)

Tack och lov så gick de över efter de. Så har fått sova hela natten ostört. Nu känns de mest som träningsvärk inuti magen (magsäcken kanske)


Nej idag ska de transporteras hästar igen och jag ska även lägga på sele på Lökens (laukur)

 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

9 oktober 2010 10:10

Usch, låter inte alls roligt :( Är det magsjuka, magkatarr eller nå annat? Hoppas du mår mycket bättre idag gumman!

http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Sara Eriksson

9 oktober 2010 14:25

Jag vet inte är så konstigt har ju fortfarande aptit och så mår jag ju inte illa eller så.. Knepigt är de iaf..

Jag mår af bättre, nu känns de som om magen är svälld och har träningsvärk ungefär..

 
ERICAPERZZON

ERICAPERZZON

9 oktober 2010 11:21

Vilka ska transporteras idag då?:)
Hoppas du blir bättre i magen!

/E

http://ericaperzzon.se

Sara Eriksson

9 oktober 2010 14:24

Irpa ska åka hem till Mörtsjö. Så blir de lilleman och Fluga hemma bara..

Ja de hoppas jag med. Gör så jäklans ont!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eriksson - 18 maj 2011 21:49


Ni glömmer väl inte bort att kika in i vår nya blogg!!http://blogg.alltforforaldrar.se/mammasara/     ...

Av Sara Eriksson - 3 maj 2011 13:49

Tänkte bara tala om att jag håller på att byta bloggsida för att se om jag kanske kan få tillbaka lite blogg lust. Men jag vet att i vår/sommar kommer bloggen att ligga åt sidan ganska mycket men jag ska försöka, ni är ju flera stycken som tycker jag...

Av Sara Eriksson - 4 mars 2011 06:44

jag blir så arg bara för att både jag och klara får sova hur länge vi vill i dag så är vi vakna nu. Jag vaknade kl 6 och klara vaknade för 10 min sedan nu ligger vi i sängen och myser....

Av Sara Eriksson - 19 februari 2011 22:07


Var till Söderhamn i torsdags för att köpa en bilstol till Klara som hon ska ha i pappas bil. Den var ju slut såklart, men Jockes arbetskamrat hade en stol som vi skulle få köpa, som dom knappt användt. Så då blev vi ju 1200 kr rikare istället för 20...

Av Sara Eriksson - 18 februari 2011 11:04

        Jag är egentligen emot bikini och badräkt på SMÅbarn, men den här var bara sååå fin och behöver ju inte använda överdelen. (även om den var supersöt)       Dom här hängselshortsen kommer att finnas i Klaras graderob i sommar det är ...

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards