Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Sara Eriksson - 8 april 2010 15:15

Sitter på tradera och kikar hittar ju såååå mycket fina grejer till lill strumpan.

Hon är fortfarande i behov av kläder främst byxor, skule även vilja he en hel dräkt eller en bodysuit de finns ju så fina!!!


Oj nu måste jag hålla reda på henne för hon är över hela golvet här nu åker runt på rumpan och sliter tag i allt hon kommer åt! puuh lyckades rädda pappas garderob som han har på stolen här inne i vardagsrummet.


Ja just de nu har hon vaknat också hon sov från 09:45 till 14:15 INTE ILLA PINKAT.


Just de tradera var de ja. Hittade även denna underbart fina pyjamas från PoP Älskar PoP kläderna synd att de är så jääääklans dyra bara. Men något plagg kan man ju köpa, (helst hela butiken)

  


Och för att inte tala om denna snygga jacka i stl 86!!

  

Av Sara Eriksson - 8 april 2010 13:49

Mammas hjärta har sovit sedan 09:45 ute i vagnen.

 

  

Av Sara Eriksson - 8 april 2010 12:20

Från liten ärta till stor brutta!

  

 

 

     

Av Sara Eriksson - 8 april 2010 12:08

Eftersom jag tycker blogg.se har blivit så jobbiga så har jag bestämt mig för att testa den här bloggsidan istället, har sett att flera och fler lämnar blogg.se för denna sida, så jag testar jag också..


Var jätte roligt när man kan göra enkla desingers själv utan massa krångel med koder och sånt.. Jätte kul..


Men denna blogg kommer att handla om min familj och vår vardag. Jag som mammaledig, pappa som ställningsmontör/arbetlös och vår älskade lilla Klara som växer och blir stor hon är nu 6½månad helt galet vad tiden gått fort.


Hoppas våra läsare följer med oss i vår vardag och vårt liv även fast vi byter till denna blogg.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards