Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Sara Eriksson - 12 april 2010 21:13

Gud vad de är dåligt på tv:n ikväll, sitter och kikar på spårlöst nu men äsch bara skit idag tycker jag.

Vad händer hos er ikväll då?


I möra blir de iaf rida vid 11 tiden, Klara ska vara med mina föräldrars granne, dom skulle gå ut och gå en sväng medan jag rider. Antar att hon lär sova hela tiden så de ska gå bra, inte för att hon brukar vara så krånglig att ha och göra med annars heller, hon finner sig i de mesta min lilla gofiis.


Ni får gärna kommentera lite, tycker jag, skull vara roligt att se vilka som läser min blogg!?

Av Sara Eriksson - 12 april 2010 19:57

Idag på föräldraträffn när vi satt på golvet och pratade med alla mammor så hände de, Klara reste sig upp i krypställning helt själv från att ligga på mage. Som att inte de var nog så stog hon där och gungade och tillslut hade hon tagit ca 2 kryptag framåt!

Vi satt på en matta så hon fick bra fäste, så nu åkte lektäcket fram här hemma igen och där har hon nu spenderat mycket av kvällen och de händer hela tiden nu, snart kryper hon väl runt som en tok här hemma!

 

        

  

Av Sara Eriksson - 12 april 2010 19:47

     

Massa mys och bus på golvet!

Simma bland leksaker är bra härligt!


       



Mammas tuffing redo för föräldraträff på BVC och träffa polarna sina.

Av Sara Eriksson - 12 april 2010 10:43

 http://www.viraltrafik.se/?saraerixon


Genom viraltrafik så kan man skaffa sig en massa nya besökare till sin blogg eller hemsida, använd dig gärna av min länk så får även jag fler besökare :)

Av Sara Eriksson - 12 april 2010 09:21

Nu har Klara ätit både välling och gröt sedan hon steg upp vid 8 så nu sitter hon på golvet och leker, är så skönt när hon kan roa sig själv och man inte hela tiden behöver sitta på golvet med henne.

Men såklart man inte kan låta bli henne iallfall, man smyger sig dit och snor en puss lite då och då :) leker en sväng innan man går och gör nästa projekt.


Hur duktig är jag då, mitt minne sviker verkligen och nu kan jag ju inte skylla på amningen heller. hehe.. Måste vara åldern, menar jag har ju faktiskt passerat 20 till och med 21 för att vara exakt, tack coh lov syns inga gråhårstrån än, men jag börjar känna mig riktigt gammal.

Men tillbaka till det här med minnet,igår kväll skulle jag tvätta sufletten i tvättmaskinen men då kom Jocke på att han lära tvätta sina arbetsbyxor, och ja dom var äckligt skitiga, så då åkte inte sufletten ner i maskinen och tror ni att jag kom ihåg att stoppa in den i maskinen i går kväll när vi la oss då, NEJ och inte heller nu på morgonen för då körde jag igång en maskin med rödtvätt, HÄRLIGA MINNE!

Och vår tvättmaskin tar sådär 100 år på sig att tvätta känns de som. Jag som vill ut och njuta av de fina vädret och tänk då hade Klara kunnat sova "länge" kanske innan vi ska på Föräldraträffen. Vi kanske akn gå ut en sväng sen iaf får väl ha henne i bärselen då kanske sätta oss och mys lite i solen. Hmm undra var bärselen är föresten och om hon får plats har inte använt den sen i januari tror jag. 




Av Sara Eriksson - 12 april 2010 07:50

Är trött som en gnu, ont i nacken som sjutton och de kliar i mitt öra så jag blir tokig och inte slutar de någon gång heller. Morrrrrr.


Klara sov fram till 04:30 i sin säng sedan vaknade hon, la henne i vår säng  sen har hon legat och trängts med mig sedan pappa klev upp kl 5 typ. Svettas som en tok har hon gjort också, aldrig kännt henne svettas förut bara att hon blivit varm, men hon var alldeles klibbig på pannan, och jag frös så lära försöka få av henne täcket men ändå täcka över mig ÖVERALLT!!

SUCK, trodde hon skulle sova lite längre men nu hör jag att hon vaknat, undra om hon vill ha något i magen. och byta blöja!



Undrar vad dagen har att bjuda på? Iaf så är de föräldra träff 13:30 på bvc för oss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards