Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Sara Eriksson - 22 april 2010 21:47

JA nu säger jag strax godnatt och stänger ner. Men först en lååång text.


Dagen har spenderats i Skarplycka, Jocke och mamma/mormor har kapat ved hela dagen lång medan Klara och jag har lekt inne, myst ute i vagnen kollat och busat en massa. Vi har studerat pappa och mormor genom fönstret, vilket Klara tyckte var jätte roligt att se när dom stod där nere och arbetade :)

Idag hade vi med gåstolen till Skarplycka för att Klara skulle få lite mer yta att köra på men hon körde inte så mycket och vart surig så fort hon körde fast lite. Men hon körde hela tiden till hunden/hundburen och stod där och pratade med Tujja som låg där inne. Tujja gillar inte Klara riktigt, tror hon tycket att Klara ä lite för nyfiken och ska känna så mycket på henne, så Tujja kröp längre och längre in i buren.  Men där parkarade som sagt Klara då, vi kikade även på kossorna och hästarna. Klara verkar inte helt tokig i djur, skriker och skrattar så fort hon ser en katt, men mest när hon ser hästarna och kossorna. Måtte hon inte bli en bonde bara. :)


I natt sover bror/morbror Erik här, han hade cykel här så han skulle cykla till skolan i morgon. Just nu kikar dom på hockeykväll, SUCK!


I morgon ska vi iaf in till stan en sväng, jag har en del presenter att köpa, till 4 personer ch jag vet inte vad jag ska köpa, eller jo lite funderingar har jag iaf :)

SKa även kika på lite kläder känner för något nytt lite vårigt, även ett par skor. Hittade ett par snygga adidas sist jag var i stan så ska kika på de. Sen bli de storhandling på  ICA MAXI.


Ja just de, Klara är mycket bättre i sin förkylning förutom att hon är som sin mamma och blöder näsblod väldigt lätt så hon har alltså blött lite näsblod i dag vart efter vi började med nässpray, så i kväll skippade vi nässprayen.

Men när lill tjejen blir frisk så verkar de som vi tar över, är tät i näsan nu och halsen ska vi inte tala om. Känner mig så seg i kroppen och de ömmar liksom i hela kroppen, i morse tror jag att jag lit feber kände mig liksom jätte het under huden eller hur man ska förklara.



Av Sara Eriksson - 22 april 2010 21:32

   Lite bilder från gårdagen!

  


    

Snart kanske de fungerar mer än att bara stå på armarna.

För nu vill jag FRAMÅT!

 

    

Stå vid tvbänken är ruskigt roligt!!

 

  

Pappa är så tokig som gör massa konstiga saker!

 

   

     

Mys ute med mamma och pappa!

(snor över hela näsan, men visst är jag söt ändå)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards