Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Sara Eriksson - 14 april 2010 21:56

Ja idag har vi ägnat oss åt babycafé, var bara en liten till eller han var ganska stor 1 år i slutet av april.. Var ju sugen att åka på kyrkis i morse men eftersom Klara vaknade runt 10 så blidde de inte av och synd var de för de var ynka fyra familjer mot för annars 10-15 familjer... Så hade vart lugnt ch sköönt idag tyckte dom som håller i de.. Men på fredag då ska vi iväg på kyrkis iaf. Och de blir inge Hanna och Selma i morgon utan dom följer med oss på Kyrkis på fredag istället!!


Här jag nyss kikat på Andra avenyn i sängen dä jag fortfarande ligger kvar, onsdagar är en speckad tv kväll i vårt hem.. och 21:00 krockar våra program Jocke vill se fuskbyggarna och jag vill se Andra Avenyn...hihi


Nej nu ska jag kika om han slockna vid tv:n eller hur de är..


  


Liten blir stor vare sig man vill eller ej!


  

Av Sara Eriksson - 14 april 2010 09:52

Jag vaknade kl 9 och funderade hr mycket kl egentligen var eftersom Klara fortfarande sov i sin säng. Klara tror jag nu håller på vaknar de låter lite ibland därifrån men hon får ligga där sjäv och vakna även om jag väldigt gärna vill springa dit och ta upp henne och mysa en massa!!!

För att inte tala om hennes blöja som lär vara genom blöt eftet en hel natts sömna från 20:30 till nu 10:50...

Ja en HELT OK natt för mig iallfall!!


Tänk att det redan är onsdag, heeeelt sjukt..Skulle egentligen umgåtts med Hanna &Selma i dag men Selma skulle vaccineras i dag så vi ska ta de i morgon om Selma mår bra.. Hade nästan tänkt åka på Kyrkis i Iggesund nu kl 10 Men Klara sov ju så blir inte de.. Kanske åker på babycafé istället då kl 13. Kanske man ska ta en promenad dit.. Vore skönt de faktiskt..


UScha vad lillgumman hosta nu måste jag gå dit.


Av Sara Eriksson - 14 april 2010 09:39

  


Jag tävlar om ett presentkort värt 300:- hos pingpongbarnkladerIntox - mamma till Noels blogg tävla HÄR du med!

Av Sara Eriksson - 14 april 2010 09:19

  




Crazyangel har en ny tävling, den här gången i sammarbete med pingpongbarnkläder.se.

 

Var med du också!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards