Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Sara Eriksson - 16 april 2010 20:16

MEn YEEEES nu är de Så ska de låta!! Och vem e med om inte puddingen själv Ryback!! Ögongodis svar ja!!! Sjöng nyss Vind över vindens ängar UNDERBART!!! Shiiit pomfritt alltså!! Jag är kär på nytt!!!


Men inte lika kär som i denna underbara tös!!


Mammas lill hjärta har kommit på att man kan stå emot ryggstöde på soffan och kika ut genom fönstret! Fast de är rusigt vingligt när de är mjukt under fötterna!! MEn de går bättre och bättre för varje gång.. Denna bild är tagen ikväll precis innan läggdags och innan pappa åkte iväg till en kompis för att umgås och dricka lite öl. Det är han värd efter att ha städat damsugit, torkat golven och plockat i massa grejer här hemma i dag medan jag och Klara har umgåtts med Hanna och Selma.. Riktigt trevlig dag i dag!!  Tyvärr vart de inga bilder tagna idag.. Men Selma är sååå gudomligt söt vart 6 månader nu i veckan och Klara blir hela 7 månader på tisdag herregud nyss var de jul och hon var 3 månader bara...


Nej nu är de Ryback här hemma i min ensamhet!!  

Av Sara Eriksson - 16 april 2010 07:45

Jag skulle egentligen lagt över bilder från kameran till datorn, men orkar inte just nu känner jag bara, tar sn jäklans tid, fast jag egentligen inte har något alls för mig så känns de som alldeles för jobbigt.. Är trött men kan inte sova, de andra två i hemmet ligger och sussar så sött i sänge brevid varandra..

Jag själv jag steg upp 07:05 eftersom jag inte kunde sova och blir uträngd på kanten HELA TIDEN. Är de inte av Jocke så är de av Klara... Tänk om hon för engångs skull ville ligga på Jockes arm och sova, men nejnej då blir de vilda protester..


Ojoj vad jag gäspar, gick nyss till sängen ihopp om att man skulle kunna lägga sig en liten stund, men dom två har verkligen spritt ut sig i hela sängen!!! Så jag gick därifrån.

Nej man kanske skulle hoppa in i duschen iaf nu så man får duscha i lugn och ro och slippa stressa in i duschen och ut ur duschen. Snart måste jag nog väcka Klara också vi ska ju på Kyrkis i dag med Hanna och lillSelma, ska bli såå kul att träffas har inte träffat henne sedan Januari tror jag de var...


Nej dschen nu kanske så man vaknar och blir ren igen..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards