Klaras mamma Sara

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Sara Eriksson - 25 april 2010 20:52

Ja våra kvällrutiner har blivit helt rubbade nu sedan de blivit så ljust ute och de är ju fortfarande ljust och såååå mysigt ute. Klara slocknade förut mellan 19-20 oftast strax efter 19, och vi gav henne välling i soffan sen la vi ner henne och hon la sig till rätta och slocknade innan man hunnit gå ut ur hennes rum. Men nu är hon fortfarande vaken, sitter och leker på golvet för fulla muggar förtillfället försöker hon ta av sig pyjamasen och mellan varven så försöker hon resa sig mot väggen. Ikväll så somnade hon när vi åkte från mina föräldrar vid 18:30 och sen kände vi för att sitta ute en stund och njuta av kvällsolen så då fick hon sitta kvar i bilen och sova i 15 min sammanlagt så inte så kontigt om hon inte vill sova när vi kom in sen. Men annars varje kväll så har de blivit sent varje kväll senaste veckan och knasigt när hon var sjuk också såklart. Tror nästan hon sover för mycket på dagen så dags att ändra sovrutinerna på dagen lite.


Ikväll har vi vart till mina föräldrar och monterat en av cykelnstolarna på mamma/mormors cykel tog även en liten tur, på 500 m eftersom Klara inte har någon hjälm (inhandlas i morgon) men Klara tyckte de var roligt kände hur hon satt och sprattlade med go bena sina. I morgon ska vi hämta en cykel hos Jockes pappa så ska vi sätta den andra cykelstolen på den. Så mysigt att cykla med henne.


Tyärr glömde jag ju kameran hemma när vi cyklade i dag så inga bilder men i mrogon ska jag ta en massa bilder på lill tjejen!!



Av Sara Eriksson - 25 april 2010 16:24

Ja i natt blev jag faster åt lilla Norah, sen söt hårig liten flicka på 52 cm och 3834 gram tror jag de var.  Tyvärr ingen bild ute på LG ännu och den på telefonen var inte så bra, men de kommer inomkort.

 

Ja nu är jag allt jag kan vara ännu på några år iaf.

Jag är mamma,moster och faster, bara mormor som saknas och de lär dröja iaf 20 år till hoppas jag.

 

Idag har vi var till Jockes mamma och hennes karl i Harmånger fick med oss 2 st cykelsitsar därifrån, dom är ju några år men det gör ingenting tycker jag. En ska iaf mamma/mormor ha.

Var även på Kjelles en sväng köpte 3 st blommor eftersom 3 av blommorna i våra fönster inte vela leva med oss något mer. Men nu har vi iaf 3 nya fräscha blommor/växter i fönstrena. Skulle vilja ha något som hänger i dom också för våra fönster är så höga.

Ska kika någon annanstans också till veckan.

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Eriksson, Mamma till lilla Klara som är född 20 septemer 2009, sambo och förlovad med Jocke Nilsson.

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards